nedeľa 23. novembra 2014

|Vianočná giveaway|

Prajem príjemný večer zlatíčka,
je tu ďalšia rozdávačka, tentoraz pri príležitosti blížiacich sa Vianoc. Určite si myslíte, že tie sú ešte ďaleko, no ani sa nenazdáme a budeme sedieť pri stromčeku, jesť rezne, kapustnicu a popíjať vianočný punč. Mňam. No a radšej by som giveaway vyhlásila trochu v predstihu, aby si balíček mohla jedna z vás rozbaliť už pod vianočným stromčekom. Tento sviatok zbožňujem nie preto, že dostávam darčeky, ale preto, že môžem urobiť radosť druhým, obdarovať ich a vyčariť im úsmev na tvári a nemohla som vynechať ani vás, mojich drahých čitateľov, pretože vy mi robíte radosť každý deň svojimi milými a povzbudzujúcimi komentármi.


Aj tentokrát môžete získať zopár pekných vecí a to nie len z kozmetiky. Pripravila som si pre vás výber toho, čo mám rada a čo si myslím, žeby mohlo potešiť aj vás.


Takže ako prvé si v balíčku od Ježiška bude môcť výherca nájsť Babylips balzam na pery v mojej obľúbenej príchuti Cherry me. Pôvodne som chcela ružovú verziu, ktorú mám najradšej, no tá by nemusela pristať každému, takže so zvolila istejšiu cestu.


A pri višni ešte ostaneme. V dmku som totiž nedávno objavila nové roztomilé krémy na ruky a z troch vôní som si pre seba vybrala vanilku so škoricou a pre vás višňu s kokosom. Krémiky sú fakt skvelé, a to aj napriek tomu, že Essence značku za normálnych okolností bohvie ako nemusím. Super hydratujú a krásne voňajú.


Z lakov na nechty som pre vás vybrala môj najobľúbenejší lak tohto roka a to Salon Pro od Rimmelu v odtieni Oh, Mr Darcy, ktorý je veľmi neutrálny a hodí sa každému.


A taktiež som neodolala ani pri návšteve obchodu The Body Shop a preto vás bude v balíčku čakať aj mini sprcháč s argánovým olejom.


Posledné dve vecičky nie sú z kozmetiky, ale verím, že vám radosť urobia a ak nie, vždy ich môžete podarovať niekomu v rodine, či kamarátke. Pôjde o masívny náramok z Lindexu, ktorý mám aj ja, takže môžeme chodiť ako dvojičky :D A ktorú ženu by nepotešil takýto roztomilý prstienok z Manga?


Takže ak sa chcete do giveaaway zapojiť, stačí ak splníte nasledujúce podmienky (POZORNE ČÍTAJ!!!):
  • ste zo SR alebo ČR
  • odberáte môj blog cez GFC a pod akým menom (Google Friend Connect - na bočnom paneli v pravo) !!!
  • napíšete mi do komentov vašu mailovú adresu + čo máte na Vianociach najradšej a načo sa najviac tešíte
  • lajknete facebookovú stránku blogu (nepovinné, no výhodné v prípade, že máte záujem dozvedať sa pravidelne v predstihu o nových príspevkoch)
V prípade nesplnenia podmienok, bude účastník zo súťaže vyradený!!! 
Giveaway bude trvať do 8.12.2014 a výhercu vyhlásim večer tu na blogu, ako aj na facebookovej stránke blogu.

Držím vám palce


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára