pondelok 17. novembra 2014

|Spotrebované produkty #4|

Krásne ráno prajem,
dúfam, že máte krásny predĺžený víkend. Opäť sa mi raz podarilo spotrebovať do dna zopár produktov, takže dnešný post bude venovaný, ako tomu už zopár mesiacov býva, spotrebovancom. Po dlhom čase som dokončila aj nejakú tú dekoratívku, takže to konečne nebude len o telovej a pleťovej kozmetike. Prajem vám príjemné čítanie ;)

Pleťové vody od Garnier sú klasiky, ktoré sú na trhu už roky a rada sa k nim vraciam. Nedávno som dopoužívala túto hroznovú, ktorá nie je žiaden zázrak, ale svoju robotu spraví. Pleť pekne vyčistí, nevysušuje, nedráždi (aspoň tú moju), krásne vonia (čo asi nebude pre citlivú pleť vhodné) a dokonca aj odlíči, i keď maskara ide dole trochu ťažšie.


Viete, že výrobky Ziaja zbožňujem. Sú fakt skvelé a lacné a zatiaľ som bola spokojná so všetkým, čo som vyskúšala. Až kým som nevyskúšala tento sprchový gél, ktorý bol pred takmer rokom v Ladyboxe ako limitka. Toto bol podľa mňa totálny prešľap. Nevidela som na tomto produkte nič pozitívne, okrem balenia. Vôňa citrusov mi vždy pripomína bublifuk alebo prostriedok na umývanie riadu, takže toto fakt nemusím. Okrem toho bol sprcháč fakt veľmi obyčajný a pre mňa ničím nezaujímavý, takže ak by ho mali v obchodoch, určite by som si ho nekúpila a radšej by som siahla po osvedčenom z kozieho mlieka, ktorý je fantastický.


Pokožka hlavy je taká moja achilová päta. Stačí, ak si kúpim hocjaký drogérkový šampón a môžem sa vyškriabať na stenu ako mačka :D Takže stále hľadám vhodné, i keď drahšie alternatívy a siaham skôr po lekárenských značkách. Najnovšie som vyskúšala tento Ducray šampón na citlivú pokožku, ktorý je fakt fantastický na tento účel, no vlasy mi stále vypadávajú ako besné, takže hľadanie pokračuje. No s kľudným svedomím, už len pre pokoj pokožky, by som si ho kúpila znova. Veľkým plusom je praktická pumpička, ktorá dávkuje primerané množstvo produktu.


No a pri problémoch s vlasovou pokožkou si musím dávať pozor aj na kondicionéry a stylingové prípravky, ktoré používam veľmi opatrne. Nedávno som konečne dokončila tento baleácky kondicionér, ktorý by mal byť bez silikónov, no obsahuje parabény, ale tak je to snáď u každej značky v drogérii - buď obsahuje jedno alebo druhé. Používala som ho len na konce vlasov, no je to fakt skvelý a cenovo dostupný produkt, ktorý, ak by som mohla, kúpim si znova (čo sa síce nestane), ale ak nemávate žiadne problémy, vrelo odporúčam poobhliadnúť sa po ňom. Vlasy som mala krásne hebké, ľahko sa rozčesávali a nádherne voňali.


Stará dobrá klasika v podobe Lacalut pasty. Je to moja stálica už niekoľko rokov a hoci som vyskúšala aj iné značky, ako napríklad Sensodyne, Elmex,..., táto je úplne najlepšia. Je skvelá, ak mávate citlivé zuby a pení skvelo, čo mám rada, pretože ak pasta nepení, mám pocit, že nemám čisté zuby.


Aj naše nôžky si vyžadujú určitú starostlivosť, pretože sú namáhané a často nosíme nesprávnu obuv, kvôli ktorej sa nám robia zatvrdnuté päty. Táto kúpeľová soľ na nohy s citrusovou vôňou bola fakt skvelá, nohy krásne vymočila, zjemnila kožu, ktorá sa následne jednoducho zošúchala dole pemzou. Celé balenie mi vystačilo na dve použitia a stálo asi 80 centov.


Pomády od Dermacolu boli veľkým hitom minuloročného leta a keď ešte u nás neboli k dostaniu Babylips, kupoval ich snáď každý. Aj ja som si jednu kúpila a ide o celkom fajn produkt, no vadia mi na ňom dve veci. Prvá, balenie, ktoré je úplne na prd, je strašne slabé, rýchlo sa rozpukalo a mala som pocit, že sa čochvíľa rozpadne. Druhá, pomáda sa úlpne roztopila a jej nanášanie sa pre mňa stalo očnou morou. Mala som ju všade po rukách a raz som ju objavila dokonca aj na skrinke :D Proste hrôza. Inak som s ňou bola spokojná, hydratačná schopnosť bola super, snáď lepšia ako u Babylipsov, krásne voňala a dokonca aj trochu chutila, čiže super, no z konzistenčného hľadiska si ju už znova nekúpim. Veď uznajte, dať si takýto upatlaný produkt do kabelky, to si tam rovno môžete hodiť otvorenú tabuľku čokolády :D


Korektor od Maybellinu Fit Me je dosť prirovnávaný ku korektorom Nars, a to nie len vzhľadovo. Ja sa priznám, že tento mi vyhovuje viac a stojí zlomok ceny, čo je perfektné. Bola som s ním veľmi spokojná a keďže ho na Slovensku nejako neviem momentálne zohnať, určite sa zásobím dopredu v Prahe aj o niečo svetlejším odtieňom. Krycia schopnosť je na drogérkový produkt fakt fantastická, má skvelú tekutú konzistenciu, nie príliš riedku, ale ani krémovú, čo mám rada. Aplikátor je klasický penový, no na rozotiranie a blendovanie používam najradšej štetec. Korektor nezalieza do vrások, vydrží celý deň a v pohode prekryje modré kruhy pod očami. Takže ak nechcete veľa investovať do korektorov, určite ho vyskúšajte.


Parfémy Puma sú super, krásne voňajú a používam ich rada už niekoľko rokov. Trochu ma sklamala výdrž u tohto druhu, ale pri tej cene mi to nejako nevadí a kúpila by som si ho znova, pretože je to ideálna svieža vôňa na leto a pripomína mi dovolenky, na ktoré som si ju brávala.


Mandľové telové mliečko od Yves Rocher som mala možnosť vyskúšať v podobe vzorky, ale keďže nie som mandľový fanúšik, používala som ho len na ruky. Z hydratačného hľadiska je úplne skvelý a nebyť tej vône, pravdepodobne by som si kúpila aj celé balenie.


No a posledný produkt už bol síce zrecenzovaný, ale zahrniem ho sem aj tak pre tých, ktorý o ňom nečítali. Ide o podkladovú bázu Sally Hansen, proti štiepeniu a lámaniu nechtov. Je to celkom dobrý produkt, ktorý mi síce nepomohol na 100%, ale ako podklad na trvácnejšiu výdrž laku bol fakt skvelý.


Máte skúsenosti s niektorým zo spomínaných produktov?
Čo vás zaujalo najviac?
Teším sa na vaše milé komentáre ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára