piatok 21. novembra 2014

|NUXE Reve de Miel Lipbalm|

Krásne ráno vám želám zlatíčka,
tak aký ste mali týždeň? Ten môj začal úplne super, keďže ešte v sobotu ma prišiel navštíviť priateľ s kamarátmi, no uprostred týždňa, keď odchádzali, to už také super nebolo. Až teraz, keď som ich videla, som si uvedomila, ako mi chýbajú a ako mi chýba domov. Je to hlúpe, veď sú to len dva mesiace, ja viem, ale aj tak. Vníma to hlavne ten, kto má väčšie väzby na kamarátov a rodinu a ja som strašne mojkadlo, takže mi chýba ľudský kontakt :D
Dnes by som vám rada trochu popísala jeden roztomilý kozmetický produkt, ktorý som si veľmi obľúbila a môžem ho s čistým svedomím vrelo odporúčať.


Ide o balzam na pery od francúzskej značky NUXE (Nature&lUXE), ktorá sa zaoberá výrobou lekárenskej kozmetiky. Na trhu je táto značka už zopár desiatok rokov a založila ju Aliza Jabes s pomocou svojej rodiny, čím naplnila svoju vášeň k aroma a fytoterapii. Jedným z prvých vytvorených výrobkov bol veľmi dobre známy suchý olej Huile Prodigieuse, ktorý žne úspechy na celom svete. Moje oko však zaujal balzam Reve de Miel, čo je ultra - vyživujúci balzam na pery.


Všeobecný popis výrobku uvádza, že ide o korigujúci a vyživujúci balzam s bohatou textúrou, ktorý má napomáhať suchým a popraskaným perám pri obnove pružnosti. Obsahuje med, grapefruitové esencie, rastlinné oleje a bambucké maslo.


Balzam dostanete zabalený krásne v krabičke a vo vnútri nájdete sklenený kalíšok s 15g produktu. Za normálnych okolností je viečko na kalíšku biele, no pri príležitosti 20teho výročia značky boli k dostaniu limitujúce edície balení so zeleným alebo ružovým.


Keďže je kalíšok zo skla, nie je práve najideálnejší na nosenie v kabelke, no mne sa osobne práve tento obal na ňom veľmi páči, pretože pôsobí luxusne a pekne. Okrem toho, ho používam len večer na doma, takže u mňa nejaké to prenášanie nie je problém.


Samotný produkt je medovo žltej farby, je hutnej konzistencie, až mierne zrnitej by som povedala. Na perách pôsobí hrubo, no zároveň jemne a zvlhčujúco a teda máte fakt dojem, že s nimi aj niečo robí. Má citrusovo-sladkú vôňu a aj chuť. Čo sa výdrže týka, tak tú budem asi len ťažko opisovať, keďže ho používam len na noc.


Moje pery sú ráno vďaka nemu fakt krásne vyživené, bez jedinej prasklinky, hebké a pripravené na aplikáciu rúžu alebo čohokoľvek iného. Samozrejme nerobí zázraky a hoci ho používam pravidelne, pery mám sem tam popraskané a aplikácia večer znova je nutná. Predsa len chlad a sucho sú pre pery vražednou kombináciou a žiaden balzam na svete vám neposkytne dlhodobú ochranu. Okrem toho svoje robí aj pitný režim, ktorý málo kedy dodržiavam a to sa odrazí aj na mojich perách.


Celkové hodnotenie:
Balzam môžem po fakt dlhodobom používaní zhodnotiť ako veľmi pozitívny produkt, ktorý je skvelý na popraskané a boľavé pery. Po večernej aplikácii sa ráno prebudím s jemnými a hladkými perami a v prípade, že som na nich mala nejakú fakt boľavú prasklinu, tak ju zacelí. Má príjemnú konzistenciu aj vôňu a hoci môže pôsobiť hrubo a ťažko, je k perám veľmi šetrný a to sa mi na ňom páči. Za nevýhodu by som mohla považovať sklenené balenie, ktoré je trošičku ťažšie, ale je to len malý balzam, takže neváži tri kilá, a taktiež to, že ho z kelímku musíte loviť prstom, čo pre mňa tiež nepredstavuje veľký problém, keďže ho používam večer, keď mám ruky čisté. Reve de Miel sa pre mňa stal už nevyhnutnosťou a akýmsi každodenným rituálom, takže jeho kúpu určite neľutujem a po vypoužívaní, tak o sto rokov :D, pretože ho stačí fakt málo, si ho určite kúpim znova.

Aké sú vaše skúsenosti so značkou NUXE?
Poznáte tento balzam?
Čo na pery najviac pomáha vám?
Prajem vám krásny víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára