pondelok 10. novembra 2014

|Klorane kondicionér s magnóliou|

Prajem vám krásne pondelkové ráno,
víkendové nakupovanie bolo v celku úspešné a nie len že som nakúpila aj pre seba, ale podarilo sa mi zohnať aj zopár pekných vianočných darčekov pre mojich najbližších. Teda zatiaľ pre ženské osadenstvo. Nakupovanie pre chlapov bude pre mňa trochu náročnejšie, pretože nikdy neviem, čo vybrať. Máte s tým tiež problém? Mám pocit, že kupovať darčeky nám ženám je jednoduchšie. Poteší nás čokoľvek a pri nakupovaní darčekov pre mamku, babky, či kamarátky, môžem byť omnoho kreatívnejšia :D
Dnešný post bude venovaný produktu, ktorý som na blogoch, ktoré sledujem, ešte nevidela, takže možno by vás mohol zaujať. Mňa zaujal teda dosť a to nie len na prvý pohľad, ale aj po prvom použití. Pôjde o vlasový bezoplachový kondicionér v spreji.


Výrobky značky Klorane dostať v mnohých lekárňach, no nikdy som nemala potrebu ich skúšať, až raz som sa v jednej pristavila pri regále a uvedomila som si, že vyzerajú fakt dobre a dostala som chuť niečo otestovať. Ach tá bloggerská zvedavosť. Ešte že to mám na čo zvaliť :D


Ako viete, s produktami na vlasy nerada experimentujem a v poslednej dobe sa bojím skúšať čokoľvek iné, ako veci z lekárne. Tento produkt ma však zaujal, pretože je bezoplachový a teda stačí ho len nastriekať kam chcete a nechať tak. Okrem toho obsahuje 95% prírodných ingrediencií, čo síce nie je úplných 100, ale aj tak je to celkom slušné číslo.


Je to tzv. voda v spreji, ktorá obsahuje vosky z magnólie veľkokvetej (Magnolia grandiflora), čo ma dosť prekvapilo, pretože som si nikdy nemyslela, že sa táto rastlina používa aj na niečo iné, ako na čisto okrasné účely. Vosky, ktoré sa získavajú z jej listovej kutikuly, sú charakteristické vysokým leskom, odolnosťou, ochrannými, ale aj hydratačnými účinkami. Ochranná funkcia voskov by mala spočívať aj v odrážaní škodlivých lúčov svetla.
Kondicionér má matným a mdlým vlasom dodať intenzívny lesk, ochrániť ich a zabezpečiť jednoduché rozčesávanie bez prítomnosti silikónov.

100 ml: približne 12€

Kondicionér používam vždy na čisté, umyté, mokré alebo vlhké vlasy (dá sa však použiť aj na suché a efekt bude rovnaký), ale len zhruba na 10 cm od končekov (vyhýbam sa pokožke hlavy s pochopiteľných dôvodov). Konce sú vďaka nemu krásne hebké, lesklé a rozčesávajú sa ako po masle. Odkedy ho mám pozorujem, že sa moje konce štiepia menej.Tento produkt vlasy nijako nezaťažuje, nezlepuje, nezanecháva žiaden lepkavý či iný dojem, ani funky rezidua. Je to proste jedna báseň. Bonusom je jeho zvláštna, ale krásna kvetinová vôňa, ktorú z vlasov cítim ešte na druhý deň. Je to fakt skvelý produkt, ktorý vrelo doporučujem a budem si ho kupovať s najväčšou pravdepodobnosťou už stále
Tak ako sa vám tento produkt pozdáva? Máte skúsenosti so značkou Klorane? Ak áno, s akými výrobkami? Budem rada za každý váš komentár ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára