streda 29. októbra 2014

|What´s in my travel make up bag|

Zdravím vás zlatíčka,
Keďže som v teraz v  Prahe, ani tu by som sa nezaobišla bez svojich obľúbených patlátok. A tak ma teda napadlo, že o tom spravím príspevok. Teda o všetkom, čo som si zbalila a čo momentálne vlastne používam. Prajem vám príjemné čítanie ;)


Bioderma Pore Refiner je krém, ktorý nemusím predstavovať. Zbožňujem ho na sťahovanie pórov a hoci ho nepoužívam stále, zabalila som ho pre každý prípad.


Bez očného krému sa už nezaobídem, a ako som ho kedysi vôbec nepoužívala, dnes si večernú rutinu bez neho predstaviť neviem. Ziaja z kozieho mlieka je veľmi lacný, no zároveň skvelý produkt pre mňa.


Ako bázu pod očné tiene som si vzala dve posledné vzorky od Urban Decay. Tieto som ešte neskúšala a chcela by som vám už niekedy napísať o nich aj recenziu.


Z make upov som sa rozhodla pre momentálne môj najobľúbenejší od Clinique. Je to zatiaľ jediný make up, pri ktorom nemusím používať ani púder.


Korektor nesmie v mojej výbave chýbať. Najčastejšie ho však používam len pod oči na rozjasnenie a prekrytie modrých kruhov. Momentálne mám najradšej FIT (ME - neviem či sa to takto píše, lebo názov je už ošúchaný) od Maybelline. Na drogérkový produkt má fakt skvelé krytie.


Pre istotu som si so sebou vzala aj púder, ale ako vravím, s Clinique make upom ho možno ani nebudem potrebovať.


Na líčka som si vzala lícenku v tyčinke od Clinique, no nakoniec som sa rozhodla ešte pre Clinique v pudrovej forme, ak by som mala náladu aj na niečo iné.


Obočie je dôležitá súčasť líčenia a bez upraveného obočia si mak up ani nerobím.


Z tieňov nebude prekvapením Naked3 paletka, ktorá mi slúži perfektne....


....no a nesmeli chýbať ani tekuté Rimmel Scandaleyes v bronzovo hnedom odtieni.


Pôvodne som mala v pláne vziať si len malú Clinique vzorku špiráli, no strach mi nedal a tak som si radšej vzala moju obľúbenú L´Oréal, veď viete, do istoty. Táto špirála mi riasy nádherne predĺži, nezlepuje, krásne ich rozčeše a nerobí šmuhy.


Vybrať si tie vhodné produkty na pery bolo asi to najťažšie. Nakoniec som to zúžila na Clarins Lip Perfector pre jemnú farbu....


....Nuxe Réve de Miel na veľmi popraskané pery a broskyňový Baby Lips do kabelky.


Z rúžov po veľmi ťažkom rozhodovaní som siahla po osvedčenej klasike od MAC, ďalej po Rimmel by Kate a YSL Gloss Volupté (ktoré nie sú na foto).


Na poslednú chvíľu som do taštičky prihodila aj gélové linky od Rimmel.
Tak a to je zhruba asi všetko, čo moja kozmetická taštička (ktorá je mimochodom z dm) obsahovala ;) Vošlo sa do nej celkom veľa produktov a určite sa v nej nájde miesto aj na niečo nové :D
Majte sa krásne


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára