streda 8. októbra 2014

|Rimmel London Scandaleyes tekuté očné tiene|

Čaute zlatíčka,
dúfam, že máte krásny týždeň. Konečne sa dostávam z choroby, kvôli čomu ani nemôžem byť šťastnejšia, keďže som plná energie a nápadov, čo má za následok, že už od rána tu poskakujem na stoličke (v práci podotýkam :D) na moje obľúbené songy a ako píšem tento príspevok, zároveň preskakujem z jedného okna do druhého a píšem aj môj v poradí už druhý anglický vedecký článok. Jeeeej. Tak dúfam, že bude rovnako úspešne vydaný ako ten prvý. Ale k tomu je ešte ďaleko, keďže som len začala :D
Moja dnešná recenzia bude venovaná tekutým očným tieňom od Rimmelu. Tiene sú na trhu už nejaký ten čas a vždy som okolo nich v obchode chodila a rozmýšľala, či ich kúpiť. Jednak nemám veľa skúseností s tekutými tieňmi a zdali sa mi aj trochu drahé, takže som ich kúpu vždy nejako odkladala. A urobila som dobre, pretože boli v super akcii.
A čo si o nich myslím po vyskúšaní? To sa dočítate ďalej ;)

rimmel
Z piatich dostupných odtieňov som šla na istotu a vybrala si dva odtiene, u ktorých som vedela, že mi pôjdu s najväčšou pravdepodobnosťou. Že aká som to štatistka čo? :D Rozhodla som sa pre odtiene Rich Russet a Golden Bronze.

rimmel eyeshadows

Rich Russet je nádherná hnedá farbička s bronzovými odleskami, kým Golden Bronze je typická zlatá s medeným podtónom.

tekuté tiene

Oba odtiene sú veľmi príjemne krémové, bohato pigmentované a na očiach vyzerajú neskutočne dobre. Na nanášanie slúži penový aplikátor, ktorý je však dobrý len na nanesenie. Ak ich chcete aplikovať na celé viečko, aplikácia štetcom je podľa mňa ťažká a úplne ideálne sa rozotierajú prstom.

rich russet

Avšak veľmi rýchlo zasychajú, takže s nimi treba pracovať v štýle "šup šup", no po nanesení a zaschnutí sa už ani nepohnú a majú nádherný finiš. Používam pod ne vždy bázu, no raz sa mi stalo, že som na ňu zabudla a tak som nechtiac otestovala ich výdrž na mojich mastných viečkach. Na počudovanie obstáli perfektne a vydržali mi celú pracovnú dobu bez toho, aby som ich musela upravovať a ešte aj chvíľu potom.

lambre rimmel


Na tejto foto môžete vidieť porovnanie s jedinými ďalšími tekutými tieňmi, ktoré vlastním. Sú od značky Lambre a používam ich veľmi rada, no musím povedať, že sú len slabým odvarom tých rimmeláckych, čo je pekne vidieť aj na teste na ruke.

rimmel tiene ukazka


Celkové hodnotenie:
Sú to jedny z najlepších tieňov s akými som sa stretla. Veľmi som si obľúbila Naked paletku a nedala by som ju z ruky, no po objavení týchto tieňov som nemala na očiach odvtedy nič iné (v kútiku vždy kombinácia s Naked 3 alebo Sleek). Proste vyše mesiaca som používala a stále používam na pohyblivé viečko len tieto a to je už čo povedať. Práca s nimi je rýchla, jednoduchá a vyzerajú dobre za každých okolností. Viete ich aplikovať jemne, alebo aj výraznejšie a je to fakt univerzálny kozmetický kúsok. Ráno, keď mám na namaľovanie do práce minimum času sú úplne ideálne.
Skúste sa po nich popozerať v dm drogériách, či ich ešte nenájdete za 2.50€ (bohužiaľ nie vo všetkých predajniach mali túto skvelú cenu, ja som ich videla len asi v dvoch takto lacno). Inak ich však dostanete všade, kde majú Rimmel stojany, napríklad aj v Teta drogériách, v 101, v Tescu....
Tak čo na ne poviete?
Majte sa krásne


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára