pondelok 6. októbra 2014

|Prague Wishlist|

Zdravím vás zlatíčka,
aký ste mali víkend? Môj bol dosť na nič. Celý som ho preležala v posteli na antibiotikách a a ešte ma k tomu začal pobolievať zub :( No keď sa darí, tak sa dari :D Ale aspoň trochu som si náladu vylepšila tým, že som si urobila menší prieskum kozmetiky, pretože už o dva týždne budem v Prahe a bez nákupov to nejde. Hoci ma niekedy chytá menšia panika, teším sa ako malá. Hlavným dôvodom môjho dvojmesačného pobytu bude štúdium na tamojšej Univerzite Karlovej (ako už ale isto viete), kde by som sa mala zaúčať do nových vecí, metód, takže dúfam, že prídem plná nových vedomostí. Blog však nemienim zanedbávať a hoci neviem, ako to budem časovo stíhať, budem sa zo všetkých síl snažiť prinášať vám nie len nové recenzie, ale aj updaty o tom, ako sa mám, čo práve porábam, kade chodím a podobne. Keďže sa ochladzuje, jednou z najlepších činností minimálne raz do týždňa bude pre mňa nakupovanie a tak som si spísala taký menší pomyselný zoznam vecí, ktoré mám v merku a na 99% by som ich v Prahe chcela zohnať.

beauty wishlist
Už dlhšie som rozmýšľala nad korektorom a make upom Sheer Glow od Narsu. Nepoznám blogerku, ktorá by si ich nechválila a je len pochopiteľné, že aj ja som na ne dosť zvedavá, preto sú prvými položkami na mojom zozname.
Ďalej by som sa už konečne rada dostala k medovému bronzeru od The Body Shop, ktorý som si naposledy zabudla kúpiť. Taktiež ma zaujala nová argánová rada a ak ju ešte budú mať, určite sa chcem mrknúť na balzam na pery :P
Catrice mala vydať nové balzamy, ktoré mi na prvý pohľad prídu ako kópia Clarins Instant Perfectoru, no a niekde na nete som videla, že by ich mali mať už v Čechách, takže táto položka nesmie chýbať.
Zo Sephory chcem okrem Narsu ešte niekoľko ďalších "maličkostí". V prvom rade ma zaujal stippling brush na lícenku, ktorý vyzerá fakt dobre a páči sa mi jeho praktické puzdierko. Samozrejme nevynechám ani rúže a po nejakom sa mrknem, možno nie len po sephoráckych. No a na záver sa najviac teším na dve značky, ktoré chcem veľmi vyskúšať. Prvou je Bumble&Bumble, hoci ešte neviem čo presne si kúpim, no zaujal ma napríklad primer na vlasy a z pleťovky si robím zálusk na Yes to, konkrétke radu tomatoes určenú na mastnú pleť.
Okrem týchto kozmetických vecí by som brala aj nejaké to oblečko. Určite by som si chcela kúpiť rifle z Topshopu, ktoré sú úžasné. Mala som jedny a vydržali mi roky, no nedávno sa mi roztrhali, z čoho som bola smutná, pretože to boli najlepšie rifle, aké som v živote mala. Ďalej však nemám vyhliadnuté nič, takže uvidím až na mieste, čo ma zaujme natoľko, že bez toho neodídem :D

Máte pre mňa nejaké ďalšie tipy na nákupy?
Viete o nejakých zľavách, ktoré sa v Prahe chystajú (ako boli nedávno dni Marianne), napríklad black friday a podobne?
Budem vďačná za každú radu ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára