pondelok 13. októbra 2014

|Polievkový festival/Soup Festival 2014|

Prajem vám krásne ránko zlatíčka,
ako sa mi máte? Aký ste mali víkend? Náš bol po dlhom čase vcelku produktívny a zaujímavý. V sobotu sme sa totiž vybrali s kamarátmi na polievkový festival, ktorý sa u nás konal už 4. krát. Bola to veľmi zaujímavá akcia a som rada, že som ju konečne mohla vyskúšať. Na festivale sme mohli ochutnať polievky nie len zo Slovenska, ale aj z iných kútov sveta, ako Mongolsko, Vietnam, Afganistan, Poľsko, Litva, Mexiko, Maďarsko atď. Proste to bola zmeska najrôznejších chutí. Polievky boli podávané prevažne za tepla, no vyskytli sa tu aj dve studené, ktoré som však nemala odvahu vyskúšať. Polievočky boli servírované do malých pohárikov a hoci sa to zdalo dosť málo, už po treťom som mala dosť, takže ak by som mala ochutnať všetkých 32 polievok, asi by som praskla :D Nakoniec sa mi podarilo ochutnať asi 10, z ktorých mi najviac učarovala kukuricová z Mexika. Bola fakt fantastická a mohla by som ju jesť každý týždeň. Najmenej mi však chutili Vietnamská a agropolievka, ale hlavným dôvodom bola škorica, ktorá do polievok podľa mňa nepatrí. Inak by však mohli byť vcelku chutné. No viete ako sa hovorí, sto ľudí, sto chutí. Počasie nám neskutočne prialo a bol to pravdepodobne posledný teplý víkend, ktorý sme si lepšie ani predstaviť nemohli. Takéto teplé jesenné dni sú tie najkrajšie a mám ich najradšej, len škoda, že ich tohto roku nebolo viac. Vďaka mojej láske, ktorá celú akciu fotila, vám môžem tento úžasný dník zrekapitulovať vizuálne ;)
Enjoy!

soup festival
Kreslenie na fólie je momentálne veľmi v kurze a nie len, že to super vyzerá a je to veľmi originálne, ale určite je to aj lacnejšie, ako vytlačenie nejakého obrovitánského plagátu.

chillin in da park

Chillin´ in da park :P Krásnejší dník a lepšiu spoločnosť by som si na túto akciu ani nemohla predstaviť.


Atmošku dotvárali a celú akciu spríjemňovali najrôznejšie vystúpenia kapiel a tanečných skupín. Bolo to fakt fantastické.

ochutnávka polievky

A tu už si kupujem paradajkovú polievočku. Že kto sa teší? :D Ale moja favoritka to nebola.

vegetables

oddych

A s Bibkou už degustujeme....

rozhovor

....a popritom klábosime....

me

....a fotíme sa.

mustáž

Toto košické pivo sa volá Mustáž a podľa mňa má jednu z najoriginálnejších etikét, aké som kedy videla, takú až pinterestovú by som povedala.

sladkosti

Samé sladké dobrôtky. Tie čokoládové guľôčky sme si dali obaliť v čokoláde a boli stráááášne fajné.

jedna jesenná

A na záver jedna instagramovo-jesenná.
Dúfam, že sa vám príspevok páčil :*


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára