piatok 22. augusta 2014

|Rimmel Oh, Mr Darcy!|

Zdravím zlatíčka,
neviem, či už náhodou nie ste znudené z lakov Salon Pro, ale keď ja stále objavím nejaký super nový odtieň, ktorý si zamilujem a nejde to nepodeliť sa oň s vami. Proste v tejto cenovej relácii lepšie laky nepoznám, no ak viete o nejakej inej značke, tak sem s ňou. Dnes vám ukážem fakt krásny odtieň, ktorý som však v obchodoch nevidela, no zaručene ho majú na slovenskom rimmel eshope.



Základné info nebudem dlho obkecávať, veď aj tak ste toho počuli už veľa. Balenie má obsah 12ml, cena sa pohybuje okolo 3.5 €, laky majú veľmi dobrú konzistenciu, s ktorou sa pracuje parádne, rýchlo zasychajú, perfektne kryjú a dlho vydržia. Čo si viac priať, že?



Odtieň, ktorý ma zaujal sa volá Oh, Mr Darcy! a ide o nádhernú neutrálnu nude farbičku so sivým podtónom,o trošičku chladnejším ako majú napríklad laky od L´Oréal.


Opäť musím spomenúť štetec, ktorý je fakt široký a manipuluje sa ním dokonale. Úplne vám na jedno nalakovanie nechtu postačí, ak je namočený len z jednej strany a z tej druhej zvyšok laku obtriete o fľaštičku.



Mám taký pocit, že nech vyskúšam z tejto kolekcie akýkoľvek odtieň, každý mi učaruje.
Čo ne neho poviete?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára