pondelok 25. augusta 2014

|Movie Tips #3|

Zdravím vás zlatíčka,
máme pred sebou posledný týždeň prázdnin, kým sa opäť začne všetok zhon, tak si ho ešte treba poriadne užiť, čo poviete? Počasie sa pomaly, ale isto ochladzuje a tak nám v niektoré dni neostane nič iné, len sa zababušiť a pustiť si nejaký dobrý filmík. Už dlhšie som nepridávala nijaké filmové tipy/netipy a od mája sa mi ich teda nazbieralo dosť, no a dnes vám predstavím zopár z nich.
Tak poďme na to!


Guardians of Galaxy
Len nedávno sme s kamarátmi boli na tento márvelovský filmík. Film nebol nejako zvlášť propagovaný a tak som od neho neočakávala veľa. Nakoniec sa z toho vykľulo niečo skvelé. Mám rada komiksové príbehy, no tento bol navyše strašne vtipný a už dlho som sa tak na filme nezasmiala. Na soundtracku sú všetky pesničky zo 70 - 80 rokov, čo je ďalšia pecka. Mojou najobľúbenejšou postavou sa stal Groot, ktorého v pôvodnom znení (mal až jednu vetu, ktorú opakoval stále dookola) daboval Vin Diesel. Ak máte radi sci-fi a humor, potom tento film vrelo odporúčam.


Pompeii
Film je inšpirovaný známym katastrofickým výbuchom sopky Vezuv, ktorá so sebou zmiatla celé mestečko Pompeii. Ústredným motívom celého filmu je vznikajúca láska dvoch mladých ľudí z odlišných životných pomerov. Hlavného hrdinu si zahral Kit Harington (môj obľúbený herec aj vďaka seriálu Game of Thrones, takže som si to telo nemohla nechať újsť) a ženskú hrdinku zas stvárnila vynikajúca Emily Browning.


La Belle et la Bete
Film Kráska a zviera bol z francúzskej produkcie a teda bol celý v tomto jazyku, čo bolo pre mňa trochu nezvyčajné. Už som zvyknutá na filmy v angličtine, ktoré pozerám s titulkami, preto som sa hodnú chvíľu nevedela spamätať z toho, že ničomu nerozumiem a musím sa na tie titulky fakt sústrediť :D Ale inak bol film vynikajúci. Zbožňujem Vincenta Cassela, ktorý je taký škaredý, až je pekný. Veľmi ma prekvapilo, ako bol celý film perfektne prevedený a prepracovaný, čo by som skôr čakala od amerického filmu. Klobúk dolu.


Captain America
Druhý diel opäť marvelovskej adaptácie komiksu, ktorý nebol zlý, ale celý čas mi vŕtalo v hlave, čo do pekla sa stalo s Chrisom Evansom. Pôsobil tak pochudnuto až vyzeral nezdravo. No film bol inak vcelku dobrý, nič závratné, ale ani som sa nenudila. Jednotka ma však bavila o čosi viac.


Yves Saint Laurent
Film, ktorý môžem odporúčať všetkými desiatimi je biografia známeho francúzskeho návrhára YSL. Opisuje jeho začínajúcu návrhársku kariéru, jeho úspechy aj pády, milenecké exkapády ako aj psychické problémy. Je to film, ktorý by som si kedykoľvek pozrela znova.


The Fault in Our Stars
Kniha TFIOS sa stala mojou obľúbenou, preto som bola strašne zvedavá aj na film. No nečakala som, že bude až taký dobrý. Síce tam boli menšie úpravy oproti knihe, ale v celku mi to nijako nevadilo a niektoré veci mi tam vôbec nechýbali. Takže ak ste čítali knihu a páčila sa vám, určite si pozrite aj jej filmovú verziu. Okrem toho vyšiel k filmu veľmi pekný soundtrack.


Maleficent
Nie som rozprávkový typ, kreslené veci nepozerám už niekoľko rokov, no filmové spracovania rozprávok môžem. Angelina Jolie vyzerá ako večne mladá a po toľkých akčných filmoch to bola príjemná zmena vidieť ju aj v niečom inom. Rola jej sadla geniálne. V skratke ide o Šípkovú Ruženku trochu inak ako ju poznáme my slovenské deti, možno menej desivejšie.


To by bolo na dnes všetko
Prajem vám krásny týždeň


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára