piatok 8. augusta 2014

|Fresh & Tasty Sandwich|

Varenie nie je moja silná stránka, asi preto, že ma to nikdy nebavilo, no keď musím, tak musím a od hladu určite neumriem. Od mala som bola v jedle dosť vyberavá a zelenina a ja sme neboli najlepší priatelia, no za posledné dva roky jej prichádzam nejako na chuť. Že až v takom neskorom veku? Lepšie neskoro, ako nikdy, no nie?
V poslednej dobe mám rada veľmi jednoduché a rýchle recepty. Ráno väčšinou raňajkujem v práci a tam si zvyčajne pribalím len niečo super  rýchle, no nedávno sa mi stalo, že som ostala doma a čuduj sa svete mala som chuť experimentovať :D No a keďže som mala avokádo, ktoré už bolo na pokraji zrelosti, vyhľadala som na nete zopár receptíkov, až som sa nakoniec rozhodla pre sendvič s avokádom a špenátom. Pôvodne v ňom bolo asi o dve ingrediencie viac, ale trochu som improvizovala a výsledok stál veru za to.
Ak vás príspevok zaujal, tak čítajte ďalej ;)


Čo budete na tento chutný sendvič potrebovať?

  • 1 avokádo
  • 1 limetku
  • 1 jarnú cibuľku
  • baby špenát
  • mozarellu
  • soľ
  • peper
  • pečivo




Prajem dobrú chuť


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára