piatok 29. augusta 2014

|August Favorites|

Krásne dobré ránko vám prajem,
dnes mi náladu nepokazí nič (dokonca ani toto nepríjemné počasie) pretože mám meninky :))) No a lepší post v tento slávnostný deň ako "augustový obľúbenci" si ani neviem predstaviť. Bude to taká zmeska všetkého možného, takže možno inšpirujem aj tých, ktorý nie sú veľmi kozmeticky založený.
So, enjoy!




Takže ako vždy začnem kozmetikou. Na leto neznášam hrubé krémy, preto som hľadala niečo ľahké, no aj napriek tomu hydratačné. V maďarskom dmku som objavila tento krém značky Cuticura. Viem, že majú skvelé antibakteriálne gély, no krémy som u nás nevidela a tak som jeden chcela vyskúšať. Je určený na zmiešanú/mastnú pleť. fakt super jemný, rýchlo sa vstrebáva a pokožka je hydratovaná. Čo sa týka kontroly mastnenia pleti, to je trochu diskutabilné, pretože ja mám extrémne mastnú pleť a ani tento krém to nie je schopný kontrolovať. Inak je to však veľmi dobrý krém na bežné používanie a za cenu okolo 3€ nie je o čom. Len jedna vec mi vadí a to je to jeho balenie, ktoré je strašne hlúpe a vždy keď ho otvorim sa na mňa vyvalí kilo produktu naraz.


O sírovom mydle som donedávna ešte nepočula a keď som ho vyskúšala, bola som fakt prekvapená. Je určené na akné a pokožku so sklonom k masteniu. Tvár je po jeho umyti úplne zbavená akejkoľvek mastnoty, akoby mierne zdrsnená, no nie vysušená. Mydlo je fakt skvelé na občasný detox pleti od všetkého, čo ju zanáša.


Samozrejme, že tu nesmel chýbať ani produkt na pery :D Clarins Instant Lip Perfector je niečo ako tekutý balzam s jemnou farbou. Skoro ako lesk, len nevydrží na perách tak dlho. No celkom pekne ich hydratuje, zanechá ich krásne hebké a dodá im krásnu farbu. Viac neprezradím, pretože o ňom ešte budete počuť ;)


Rimmel, Rimmel, stále ma fascinuješ. Rimmel London Scandaleyes tekuté očné tiene sú tie najlepšie, aké som zatiaľ vyskúšala. Sú mega super pigmentované, držia ako pribité, vôbec sa nedrolia a viečka nevysušujú. Aj o nich ešte budete počuť.


Posledným z kozmetiky je táto roztomilá voňavka v tvare dútnika. volá sa Cuba a vonia síce sladko, čo je na mňa trochu nezvyčajné, no stále veľmi príjemne a nie lacno (hoci lacná bola). Perfektne sa hodí do kabelky.


Conversky som chcela už dlhšiu dobu a stále som zháňala biele kožené, no márne. Až raz nakoniec v Rene mali posledné moje číslo. Bol to asi osud, pretože odvtedy som ich skoro nedala z nôh dole. Sú super pohodlné a hodia sa takmer ku všetkému. Je to fakt univerzálny kúsok, ktorý mi doteraz v šatníku veľmi chýbal. Okrem toho sú kožené a tak sa nemusím báť vziať si ich hoc aj keď vonku prší.


Ďalším nekozmetickým obľúbencom sa pre mňa tento mesiac stala kniha. Keď mi z Gorily prišlo mailom zoznam kníh z výpredaja, zo zaujímavosti som sa šla na stránku pozrieť a zbadala som túto krásku za 2,99. Pôvodne som mala v pláne zohnať ju v angličtine, ale za tú cenu som nerozmýšľala dlho. Knihu som dočítala a musím povedať, že som fakt zvedavá na ďalšie dve časti. K obsahu v rýchlosti poviem len to, čo je aj na obale. Hlavná hrdinka Amy sa dá spolu s rodičmi zmraziť na 300 rokov, aby sa zúčastnili misie, pri ktorej majú obsadiť novú planétu a vybudovať na nej život. Avšak čosi sa pokazí a Amy sa preberie o 50 rokov skôr, ako bol predpokladaný plán. A čo bude ďalej? To si už musíte prečítať sami ;)


Pre tie z vás, ktoré to nepoznajú, nie, to nie je telefónna šnúra, ale gumička do vlasov. A asi najlepšia akú som doteraz mala. Vždy som si myslela, že tento typ gumičiek vám vyťahá aj posledný vlas z hlavy, no opak je pravdou. Je neskutočne pohodlná a vlasy drží jedna radosť. Okrem toho ju najviac využívam na tvorbu drdola, ktorý sa celý deň ani nepohne. Šikovná vecička.


Pero s menom som dostala od kamarátky na Vianoce a za posledné týždne som ho používala fakt často. Aj maličkosť dokáže niekedy potešiť a veľmi.


Svietniček som objavila vo výpredaji v Jysku a stal sa pre mňa obľúbenou dekoráciou na mojej parapetnej doske.
Čo vás zaujalo najviac? A aký sú vaši obľúbenci?
Teším sa na vaše komentáre


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára