piatok 25. júla 2014

|Coral Summer with Rimmel|

Zdravím vás drahé moje :)
Tento mesiac sme si ešte nedali žiaden nechtový post a myslím si, že dnes je na to ten správny čas. Ako dobre viete, zbožňujem laky značky Rimmel z kolekcie Salon Pro a nedávno som na slovenskej stránke Rimmelu objavila nové odtiene, ktoré u nás v obchode nepredávajú. No a už aj boli tri farbičky v košíku. Zatiaľ som vyskúšala len jeden lak a okamžite som si ho zamilovala. O aký odtieň ide sa dočítate ďalej ;)


Odtieň, ktorý ma okamžite zaujal sa vola Happily Evie After a je to nádherná koralová oranžová farbička. Bohužiaľ na fotkách vyzerá viac do červeno ružova, no je to fakt úplne iná farba a veľmi svieža, ideálna na toto obdobie, viac do oranžova, ale nie taká hnusná typická oranžová.


S lakmi Salon Pro som fakt spokojná, čo som už neraz písala, ale pre tie z vás, ktoré o tom nečítali zopakujem zopár hlavných dôvodov. V prvom rade sú tieto laky veľké a za tú cenu veľmi výhodné. No ani to nestačí, ak lak nie je kvalitný a túto požiadavku splňujú laky perfektne. S podkladom na nechtoch vydržia 4-6 dní (závisí od záťaže, máčania vo vode a podobne) a majú nádhernú sýtu farbu. Nerobia žiadne šmuhy a majú krásne široký štetec, s ktorým sa pracuje jedna radosť dokonca aj na nechtoch na nohách, ktoré mám fakt miniatúrne a na jeden šup natriem celý nechtík.


Čo ma trochu mrzí, že v obchodoch sa predáva len veľmi málo odtieňov a pritom v zahraničí a dokonca aj na nete ich je oveľa viac. Túto farbičku som si zamilovala okamžite vďaka anglickým vlogerkám a dlho som po nej pokukovala, či ju neobjavím a nakoniec som ju mala pod nosom na slovenskom webe :D Silly me!


Ďalší dôvod, prečo som tento odtieň tak zbožne hľadala bol, že som si pred pár mesiacmi kúpila lak L´Oréal v odtieni 305, ktorý je presne taký koralovo oražový a bol fakt skvelý, ale za skoro 5 eur mi vydržal na asi 5 nalakovaní, čo je hrozne málo a tak som hľadala lacnejšiu a väčšiu alternatívu. No a podarilo sa. Je to totálny dupe a vyzerá na nechtoch skoro identicky, takže ja som spokojná.


Rimmel:                                                L´Oréal:
+ veľkosť balenia                                   - veľkosť balenia
+ cena (3.49€)                                       - cena (okolo 5€)
+ odtieň                                                 + odtieň
+ sýtosť farby                                        + sýtosť farby
+ výdrž                                                  + výdrž
+ štetec                                                 + štetec
- dostupnosť                                         + dostupnosť

Ako vidíte v plusoch a mínusoch u mňa jednoznačne vyhráva Rimmel.



Takto vyzerá odtieň reálnejšie :)

Tak ako sa vám pozdáva? Šli by ste do toho?
PS: TU a TU sú ďalšie recenzie na laky Salon Pro.
Prajem vám krásny víkend


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára