nedeľa 1. júna 2014

|Perfektné červené nechty|

Nemôžem uveriť, že už je tu jún a teda máme skoro za sebou polovicu ďalšieho roka. Neskutočné, ako ten čas rýchlo letí. Jún je pre mňa vždy mesiacom, na ktorý sa veľmi teším, pretože sa blíži čas dovoleniek a začíname si robiť pomaly prieskum, kam by sme chceli ísť. Ak by mal každý mesiac nejakú farbu, určite by som povedala, že jún je červený. Nepýtajte sa ma prečo :D, fakt netuším. A ak by som teda mala tento mesiac používať iba jeden lak, tak by to bol určite Rimmel Salon Pro v odtieni Hip Hop, čo je prekrásna červená farba s koralovým podtónom. Veď posúďte sami ;)


Tieto laky sú úžasné. Majú sýte farby, krásne kryjú už v jednej vrstve, rýchlo zasychajú a čo priam zbožňujem je štetec, ktorý je široký a vďaka ktorému nalakujem necht takmer jedným ťahom. Myslím, že sú to najlepšie drogérkové dostupné laky, aké som zatiaľ skúsila. Jediné, čo ma trochu mrzí je farebná škála, ktorá by mohla byť o niečo bohatšia, inak k nim nemám jedinú výhradu.





Laky obsahujú lycru, vďaka čomu majú akoby gélový finiš a sú teda nádherné lesklé. Ich výdrž je taktiež ohromná zhruba 4-6 dní, čo je podľa mňa úplne fantastické.


Recenziu na ďalšie dva odtiene, ktoré vlastním z kolekcie Salon Pro podľa Kate Moss som robila už minulý rok a prečítať si o nej môžete TU.
Laky sú dostupné všade, kde majú stojany s Rimmel kozmetikou, zaručene viem, že sú v Tescu, v drogériách Teta, dm a 101.

Inak neviem ako vám, ale mne sa strašne páči, ako vyšli tieto fotky. V deň, keď som ich robila bolo vonku nádherne a nepotrebovala som ich nijako doupravovať, čo je fantastické. Čo na ne poviete?

Ako ste na tom s lakmi Salon Pro vy? Aká bude vaša obľúbená farba tento mesiac?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára