nedeľa 8. júna 2014

|Indian Sunday|

Krásny nedeľný podvečer vám prajem,
dnes sme sa s drahým rozhodli zájsť si na menšiu prechádzku do nášho nádherného mesta, keďže včerajší deň bol hlavne o upratovaní. Samozrejme, že sme chceli vyvetrať trochu aj zrkadlovku, aby priateľ mohol čo to pofotiť, no keďže s ňou veľa fotím doma, baterka po pár fotkách skapala a záložnú, ktorú sme mali so sebou a ktorá mala byť nabitá z ničoho nič zdochla úplne a museli sme ju vyhodiť. Takže plánované fotenie outfitu, ako aj návšteva reštaurácie nedopadli podľa predstáv. Nevadí. Nabudúce :D
Každopádne prechádzka bola úžasná, slniečko svietilo, i keď by som uvítala menej ľudí, pretože nemám rada návaly ľudí v horúčavách. Po prvý krát sme navštívili indickú reštauráciu, nazývanú Little India a musím povedať, že to bolo oveľa lepšie ako som čakala. Jedlo bolo fantastické, mala som kura s nejakou sladko štiplavou omáčkou a ryžu basmaty. Bolo to síce trochu spicy a celou cestou domov sa zo mňa doslova lialo, no ani to ma neodradilo, aby som nabudúce vyskúšala niečo iné. A čo vy? Aký ste mali víkendík?



T-shirt: New Yorker/skirt: H&M/satchel: Asos/sandals: Mango/sunglasses: C&A

fotené mobilom :P


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára