piatok 9. mája 2014

|Spring Wishlist|

Wishlist som nerobila už veľmi dlho a možno by vás zaujímalo, čo na ňom momentálne mám. Pre tých, čo nevedia o čo ide, tak wishlist je zoznam pomyselných vecí, po ktorých momentálne moje srdce piští najviac. Všetko na zozname by sa dalo považovať aj za taký predčasný Summer Wishlist.
So, enjoy!

1 - topánky na hrubom opätku sú teraz super moderné a hlavne pohodlné. Tieto sú z Topshopu, ale krásny výber má aj Zara. Must have!
2 - Catrice gélové rúže sú úplná pecka. Veľmi sa mi páči odtieň Don´t Fear The Sheer, ktorá na obrázku vyzerá do koralovo-broskyňova. Jeden rúž z tejto kolekcie už mám, bol pred pár mesiacmi v Ladyboxe a zatiaľ som tieto rúže u nás v drogérkach nevidela, takže neviem, či sa mi podarí ho zohnať.
3 - tielka H&M s výrezmi na rukávoch mám už dve, no tie sú vzorované, takže by sa hodilo jedno aj v čiernej farbe.
4 - tiene Rimmel ScandalEyes ospevuje snáď každá blogerka. Táto značka ma stále veľmi milo prekvapuje, preto ma láka ich vyskúšať.
5 - nový lesk Bourjois Rouge Edition Velvet - veľké chvály, no či bude fakt taký dobrý, uvidíme :)
6 - Rimmel Pro Salon Oh, Mr. Darcy! tu snáď nie je o čom. Neutrálky som si v poslednej dobe zamilovala.
7 - poslednou položkou na mojom zozname sú tenisky. Rozmýšľam nad Conversami, ale je mi ľúto vyhodiť kopec peňazí za "číny", ktoré ma možno budúci rok omrzia. Zato tieto kvetované z Asosu by boli pre mňa ideálne.

A čo váš jarný wishlist? Máte niečo, po čom veľmi túžite?


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára