utorok 22. apríla 2014

|Milani Powder Blush|

Ahojte,
tak som rozmýšľala, čo by som mohla zrecenzovať a síce mám zopár nových vecičiek, je ešte veľa iných, o ktorých som vám nič nenapísala. Preto ma napadlo, že by už bolo načase zreferovať tretí produkt Milani, ktorý som testovala nejaký ten týždeň. Takže už názvu viete, že pôjde o lícenku, ktorá je v zahraničí veľmi dobre známa a obľubovaná - Milani Powder Blush. A či som s ňou bola nakoniec spokojná aj ja sa dozviete, ak budete čítať ďalej ;)
Enjoy!

Lícenka ma už na internete upútala balením. Milujem zlatú farbu a hoci je z plastu a vyzerá ako z blšáku, zamilovala som si ju okamžite. Viem, že mnohým sa páčiť nebude, ale dôležité je to, čo je vo vnútri. Dve veci, ktoré by som ale vytkla sú, že vďaka priestoru na štetec je lícenka zbytočne hrubá a čo mi trochu vadí, že sa nápis asi po týždni zošúchal. Aspoň tá zlatá obruba okolo sklíčka sa ešte neošúchala, čo oceňujem, pretože neznášam, keď niečo vyzerá ako storočné. Inak je však veľmi pevné a zatiaľ sa drží celkom dobre.


Úplne na samom spodku balenia, keď odklopíte časť s lícenkou, objavíte zrkadielko, čo je vždy vítané a priestor, v ktorom ako som spomínala, sa nachádza štetec. Je veľmi zlej kvality, hrozne drsný, čo som zistila len po prvom prejdení po ruke a na tvári som ho nemala ani odvahu skúšať.


Prejdime ale k samotnému produktu. Odtieň, ktorý som si zvolila sa volá 01 Dolce Pink, čo je asi najpopulárnejší odtieň zo všetkých a zdalo sa mi, že mi bude asi vyhovovať najviac. Je to nádherná jemne staroružová farbička zo zlatým shimerom, vďaka čomu pôsobí trochu do broskyňkova. Je úžasne pigmentovaná, dá sa s ňou krásne manipulovať a vrstviť podľa toho, ako potrebujete. Je bez parfemácie a práši len minimálne, resp. skoro vôbec.


Lícenka je zapečená a má trochu mramorový efekt. Je to asi jedna z najkrajších líceniek, aké som zatiaľ videla a skúsila. Úplne fantastická je cena, v Amerike stojí okolo 8 dolárov, čiže zhruba 6 eur. Za túto cenu dostanete jeden fakt kvalitný produkt, s ktorým budete určite spokojní.


Celkové hodnotenie:
Je to fakt skvelá lícenka, ktorá je veľmi sýta, obsahuje však výrazný shimer, teda trblietky, čo nemusí každému vyhovovať, preto by som ju takýmto ľuďom neodporúčala. Štetec, ktorý je súčasťou balenia, je podľa mňa zbytočnosťou a radšej by mohlo byť balenie tenšie a kompaktnejšie. Ľahko sa nanáša štetcom, no v krajnom prípade ju pekne rozotriete aj prstami. Výdrž je taká normálna, na mne vydrží celú pracovnú dobu a ešte večer badám po nej stopy na líčkach. Čo oceňujem je, že sa dá použiť aj ako highlighter, teda rozjasňovač nad líčka a ja ju zvyknem používať napríklad v kombinácii s lícenkou Estée Lauder, ktorá má matný finish. Cena výrobku je úplne bombastická, no za veľkú nevýhodu považujem nedostupnosť tejto značky u nás. Avšak dá sa v pohode zohnať na internete, no priplatíte si na poštovnom, čo je ďalšou nevýhodou. Takže za mňa má lícenka palec hore a určite by som v budúcnosti rada vyskúšala aj niektorú z matných verzií.

Ako sa vám lícenka pozdáva? Vyskúšali ste už niečo, poprípade vás láka niečo vyskúšať od tejto značky?
Teším sa na vaše milé komentáre ;)


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára