streda 5. marca 2014

|Vlasové tonikum Weleda|

Produkty značky Weleda sú známe skoro na celom svete, pričom ide o veľmi kvalitnú prírodnú kozmetickú značku, ktorá ponúka široký sortiment kozmetiky. Mňa najviac zaujalo osviežujúce vlasové tonikum, ktoré mi bolo odporúčané kolegyňkou, ako prevencia proti lupinám. No a ako to dopadlo?

Zloženie:
- okrem bežných prídavkov, akými sú voda, alkohol, parfém, obsahuje prírodné esenciálne oleje, výťažky z chrenu (Cochlearia armoracia), rozchodníka (Sedum acre) a rozmarínu (Rosmarinus officinalis)
- neobsahuje syntetické konzervanty, parfumy, farbivá a látky na báze minerálnych olejov,ani žiadne silikóny

Sľubované účinky:
- výživa vlasových korienkov
- podpora rastu vlasov
- zdravá pokožka hlavy
- povzbudenie zmyslov

Dávkovanie:
- votrieť do ľahko vlhkých vlasov každé ráno a večer

Balenie:
- tonikum sa nachádza v ťažkej sklenenej fľaštičke, ktorá mi pripomína staré sirupy, má pevný uzáver, takže sa len tak ľahko neotvorí. Obsah balenia je 100 ml, čo som si myslela, že mi vydrží celú večnosť, no opak je pravdou :D Pri pravidelnom používaní, každé dva dni, som produkt vypotrebovala za asi mesiac a pol. 

Moje pozorovania:
- tonikum má prekrásnu rozmarínovú vôňu, ktorá naozaj povzbudí zmysli a aspoň mne vždy rozjasní ráno, pretože milujem rozmarín. Tonikum som si aplikovala každé dva dni do vlhkých vlasov vo veľmi malom množstve, takže ma rýchla spotreba dosť nemilo prekvapila. Má žltkasté sfarbenie, no nemusíte sa obávať, žeby na hlave zanechávala nejaké fľaky, jednoducho sa vstrebe a vlasy prevonia, ale ak nemáte radi rozmarín, vyhla by som sa tomuto produktu, pretože je fakt silný. Podporu rastu vlasov som síce nezaznamenala (nato som ho používala dosť krátko), no pokožka hlavy bola určite upokojená, nesvrbela ma, lupiny sa tvorili v menšom množstve a korienky vyzerali živšie a zdravšie. Vôbec sa nemusíte báť, žeby vám kvôli nemu zmastneli vlasy, to nehrozí a taktiež ich nijako nezaťažuje a okrem vône nezanecháva nijaký povlak ani nič podobné, z čoho by ste mohli mať nepríjemný pocit. Dosť som si na produkt zvykla a obľúbila si ho, takže si určite objednám ďalšie balenie. Je to jedna z vecí, ktorá mi uľahčuje život, pretože nič nie je horšie, ako keď vás celý deň otravuje svrbiaca pokožka hlavy.
V obchode som ho nevidela, ja som ho kupovala TU no nájdete ho aj na oficiálnej stránke.

Aké sú vaše skúsenosti so značkou Weleda? 


your photo name

1 komentár:

  1. Vypadá to dobře, nějaký takový přípravek si mám v plánu pro své vlasy koupit, tak snad budu i já spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť