pondelok 27. januára 2014

Môj posledný Ladybox - január 2014

Dnes som sa dostala k môjmu, už nie moc vytúženému Ladyboxu. Zhruba od piatku som vedela, čo by som mohla očakávať a musím sa priznať, že tak, ako som nebola nadšená z predchádzajúceho boxu, tento dopadol podľa mňa ešte oveľa horšie. Poďme sa teda pozrieť, čo balíček obsahoval.



Úplne najviac z celého boxu ma zaujala krabička. Je zatiaľ asi najkrajšia zo všetkých, aké tu boli. Spodok je svetlomodrý, vrchnák biely s vločkami, veľmi pekné a vkusné, z vnútra je vystlaná bielymi papierikmi.

Balíček obsahoval štyri plné balenia, jedno cestovné a skúšobnú sadu.

Plné balenie:
Jelly Pong ceruzka na oči 2v1 (2.8g)





Na túto značku som bola zvedavá a strašne som dúfala, že v balíčku objavím minerálny make up (alebo aspoň špirálu, aj keď ani tá by ma nejako zvlášť nepotešila), no namiesto toho som tu našla opäť obyčajnú ceruzku, ktorú by som nechcela ani zadarmo, nieto ešte za pôvodnú cenu. Ceruzka mi nepríde ničím výnimočná, akurát je to jumbo balenie a to je tak všetko, čím sa odlišuje od klasických. Balenie vyzerá veľmi obyčajne a lacno.

Dermacol Lift&Matt Day Cream (50ml)



Značka Dermacol vo mne vyvoláva zmiešané pocity. Nikdy mi neprišla ničím výnimočná a nejasám z nej ani teraz. Keď som zbadala tento výrobok tak moja prvá myšlienka bola "o bože, zase krém". Skoro v každom boxe nejaký je, a keby to bolo aspoň niečo zaujímavé, napríklad novinka od Garnier, tak sa aj poteším.
Má vraj omladzujúce a zmatňujúce účinky. Viem, že baby na nete rozoberali, že ide o krém proti starnutiu, no v tomto to až tak tragicky nevidím. Určite vyskúšam a možno zmením názor.

Ladybox 3v1 kefka na riasy a obočie, aplikátor


Opäť výrobok vyrobený pre Ladybox. Keď som ho zbadala, tak mi bolo trochu smiešne. Podobnú pomôcku ešte nevlastním, tak som zvedavá, či a ako ju vôbec využijem. Každopádne si myslím, že sú podobné veci totálne zbytočné a mne osobne sa pracuje dobre aj bez nich.

Le Chaton Mladé oči pleťová očná maska


Ide o obrúsok, ktorý obsahuje sušenú syrovátku z kozieho mlieka, extrakt z orchidei, morského planktónu a pomaranča. Tak toto je asi jediná vec, čo ma na celom boxe ako tak zaujala. Značku som už mala možnosť v boxe vyskúšať a bola som s ňou veľmi spokojná, takže som zvedavá na ďalší produkt.

Cestovné balenie:
Goldwell Dualsenses Rich Repair Shampoo (100ml)


Značku Goldwell poznám hlavne vďaka parfums.sk, ktorý mi ku každej objednávke pribalia vzorku. Keďže mám problémy s citlivou pokožkou hlavy, nebudem to riskovať a šampónik posuniem radšej ďalej.

Skúšobná sada:
Guenerve Balíček pre formovanie postavy




Vzorky prípravkov na formovanie postavy, o akej som vraj vždy snívala :D Na to mi však 20ml asi nebude stačiť :D

Bubbleology Voucher


Voucher, resp. kartička so 66% zľavou (50kč) na jedinečné čaje z Londýna. Je to strašne smiešna zľava a myslím si, že Ladybox sa mohol aspoň v tomto posnažiť a vybaviť zľavu na celý nápoj. A keďže nebývam v Čechách, v Bratislave, Trnave alebo Nitre, tak ani srnka netuší, či vôbec niekedy tento voucher využijem.

Celkové hodnotenie boxu:
Tento box hodnotím ako najmenej kreatívny zo všetkých, ktoré som si doteraz objednala a veľmi, veľmi priemerný. Je smutné, že sa v každom boxe objavuje ten istý typ výrobkov, samé šampóny, krémy a to čo by mohlo byť zaujímavé, je len ako vzorka. Personalizácia ma tiež dosť sklamala a myslieť si, že keď dám do boxu čiernu ceruzku, pretože je čierna a neutrálna, tak to bude ok, nie je ideálne riešenie. Prečo make up, ktorý som v boxe ešte nezažila, nedostal každý? Prečo znova špirála a ceruzka, ktoré tu už boli? Absolútne nepremyslené, ten voucher je tiež strašne smiešny, nie len z hľadiska toho, že mnohí ho nevyužijú, ale aj kvôli tej sume, ktorú tam už radšej dávať nemuseli. A keďže som sa už minulý mesiac rozhodovala, či budem po poslednom predplatnom ešte box objednávať, toto bol posledný klinček do rakvy a teda rozhodnutie je jasné. Bol to môj posledný Ladybox. Peniažky využijem radšej na kúpu niečoho, čo viem, že ma zaručene poteší a nesklame.

XO, Nicka


your photo name

2 komentáre:

  1. Krabička je naozaj kúzelná. Ja som ešte stále Lady Boxom na chuť neprišla :(

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ceruzka by nepotesila ani mna :( nastastie som mala make-up :)

    Pozyvam na giveaway o znackove plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

    OdpovedaťOdstrániť