piatok 24. januára 2014

Bourjois Deodorant - objav roka?

Dnes tu mám pre vás krátku recenziu, ktorá sa bude týkať deodorantu Bourjois. Hoci príspevky o deodorantoch asi nie sú veľkým lákadlom pre mnohé čitateľky, risknem to a ktovie, možno budem prekvapená a niekoho to zaujme. Donedávna som netušila, že táto značka vyrába niečo iné ako dekoratívnu kozmetiku. Tu sa prejavila moja blogerská zvedavosť a v momente, keď bola príležitosť objednávať niečo z parfums.sk, prihodila som si do košíčka aj túto maličkosť. Dodorant som mala možnosť skúšať niečo vyše dvoch mesiacov, tak sa poďme pozrieť na to, ako si viedol.


Musím sa priznať, že to čo ma na prvý pohľad najviac zaujalo, bolo balenie. Odlišuje sa od klasických deodorantov aké nájdete v drogériach, je veľmi jednoduché a zároveň štýlové, s rozkošnou guľôčkou na vrchnáčiku. Ide o charakteristický vzhľad tejto značky, čo je vidieť aj na sprchových géloch.
Dodorant má klasický objem 150ml a je dostupný vo viacerých vôňach, pričom ja som sa rozhodla pre zelený čaj. Druhým dôvodom, pre ktorý som sa rozhodla pre tento druh, bola údajná 72 hodinové výdrž antiperspirantu, zatiaľ čo ostatné druhy mali kratšiu, len 48 hodinovú.


Okrem toho výrobca uvádza, že sprej neobsahuje alkohol ani parabény a je vodeodolný, čo môže byť veľkou výhodou hlavne v lete, ak chodíte na kúpaliská.

Aké boli teda moje celkové dojmy a do akej miery bolo splnené to, čo bolo písané na obale? Čo sa vône týka, tá mi trochu prekážala a musela som si na ňu chvíľu zvykať, čo teda moc nemusím, pretože keď mi nejaký produkt vyhovuje, nemusím si naň predsa zvykať a učiť sa ho mať rada. Vôňa mi trochu evokovala detstvo, keď všetká kozmetika voňala tak trochu rovnako, hlavne spreje, čiže pri každom streknutí sa mi vybavili natupírované vlasy, veľké ramenné vypchávky a podobné srandy. Takže som si spravila taký menší výlet do minulosti. S výdržou to u mňa taktiež nedopadlo najlepšie. Po šiestich hodinách v práci som sa vôbec necítila sviežo a mala som pocit, že všetok sprej už dávno vyprchal. No a nedaj bože, aby som po práci šla niekam do mesta a nestíhala na bus, dobehla celá spotená a ďalej to ani nebude rozvádzať. Takže výdrž podľa mňa minimálna, nie to ešte 72 hodinová. No a o vodeodolnosti toho veľa povedať nemôžem, pretože na kúpalisku som nebola. Ale, aby som nebola len kritická, pochválim ho za to, že je veľmi šetrný a jemný k pokožke, vôbec nijako ju nedráždi a nevyvoláva na nej žiadnu reakciu. Každopádne je tento deodorant pre mňa obrovským failom, ktorý si už určite nekúpim, no netvrdím, že niekomu vyhovovať nemôže. Ja však ostávam aj naďalej verná deodorantom od Balei a Rexony. Toto bol z môjho hľadiska určite objav roka, ale v tak trochu negatívnom slova zmysle.

Máte skúsenosti s deodorantmi od Bourjois?

XO, Nicka


your photo name

2 komentáre:

  1. podla mňa ti je nafigu výdrž 72 hodín,večer sa osprchuješ a ráno nastriekaš nanovo.neverím,že nejaký vyrží tak dlho.asi len driclor,ale ten je nie antiperspirant ale beton na pory..ja mam od včera alverde nejaky citronovy,potim sa ale necítíť to.o to mi šlo.ja mam fobiu z upchavania potnych žliaz..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To mas uplnu pravdu, len som dufala, ze 72 hodinova bude lepsia ako 48, mozno o nieco silnejsia, ale vobec. Obycajna Rexona je skvela, Driclor by ma asi zabil, to je uz na mna vela :D To si rovno mozem zatmelit potne zlazy.

    OdpovedaťOdstrániť