pondelok 23. decembra 2013

New In

Opäť sa mi v kozmetickej výbave nahromadilo zopár noviniek, ktoré by som vám rada ukázala. A pôjde s najväčšou pravdepodobnosťou o posledné New In tohto roku, ak teda nepočítam vianočné darčeky :P
So, enjoy!


Bioderma Sébium Pore Refiner


Kupovala som ho v sade 2+1 zadarmo, čo bola perfektná vianočná akcoška vo viacerých lekárňach. O tomto kréme už toho bolo popísané veľa, a aj vďaka tomu som sa rozhodla, že ho musím vyskúšať. Mám rozšírené póry v lícnej oblasti, preto dúfam v menší zázrak. Zatiaľ ho mám len veľmi krátko, takže uvidíme ako to dopadne.

Himalaya Nourishing Skin Cream


Značka, ktorú som objavila vďaka Ladyboxu. Hoci som peeling ešte neskúšala, objavila som tento hydratačný krém v dmku v akciovej cene 1,59 € a tak som si ho kúpila. Teraz v zime je moja pleť samá šupina a musím povedať, že krém je fakt skvelý. Nanesiem ho pod make up a celý deň nemám na tvári ani jedinú malú šupinku. Obsahuje aloe vera a zimnú čerešňu, vďaka čomu vonia neskutočne príjemne.

Oriflame hojivý zázrak 


Taktiež som neodolala ani tejto osvedčenej klasike, a to hojivému zázraku v novej vôni, ríbezle. Vonia ako ríbezľové cukríky.

Avon Planet Spa Mask


Kedysi som masky vôbec nepoužívala, teraz ich mám tri :D Táto od Avonu s kvetmi z plumérie a citrónovou trávou nie len že vonia neskutočne, ale robí moju pleť príjemne hladkou.

Avon Little Black Dress


No a ešte tu máme klasiku od Avonu a to vôňu Little Black Dress, v limitovanej vianočnej edícii, vo flakóne, ktorý je ako stvorený na nosenie v kabelke.

XO, Nicka


your photo name

1 komentár:

  1. Pekné výrobky. Ja mám ten zázrak, ale s chuťou čokolády. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť