nedeľa 13. októbra 2013

Ombre Vampy Nails

V dnešnom príspevku vám ukážem opäť jednoduchý tutoriálik na ombre nechty. Rozhodla som sa pre trochu upírsky vzhľad nechtíkov, keď už sa blíži ten Halloween, ale myslím si, že pokojne ich možno nosiť aj ako jesenné nechtíky, keďže prevažovať budú dve tmavšie farbičky.
So, let´s go!


Čo som použila?
  • podkladový lak
  • svetlý lak
  • bordový lak
  • čierny lak
  • krycí rýchloschnúci lak
  • hubička na make up
  • vrchnáčik
  • štetec
  • pilník
  • vatové tyčinky
  • odlakovač



Ako podkladový lak som použila Hardener od Sally Hansen, ako podkladovú farbu svetlejší odtieň SH(Bamboo Shoot), bordový SH (Brick Wall), čierny Miss Sporty a Insta Dri SH.


V prvom rade som naniesla priesvitný podkladový lak.


Potom som svetlým lakom nalakovala nechty v jednej vrstve, len aby som nechty pripravila na nanášanie hubkou, a aby sa farba lepšie zachytila a zvýraznila.


Na hubku som najprv naniesla trochu čierneho laku a pod neho (a trochu aj cez neho) bordový.


Ťukavým spôsobom som potom lak hubkou nanášala na nechty. Samozrejme, že lak treba na hubku naniesť znova po každom nechte. Prsty sú potom dosť špinavé od laku, preto je nutné ich očistiť buď štetcom, ktorý si namáčate do odlakovača, alebo vatovou tyčinkou. Ja však preferujem štetec.


No a takto vyzerá "finish look". Lak bol v skutočnosti viac do bordova, ale svetlo trochu skresľuje. Nie je úplne dokonalé, pretože dosť ťažko sa to robí a všade som sa zadžabala :D Ale kto to neskúmal lupou, tak to ani nepostrehol. Taktiež by to lepšie vyzeralo na dlhých nechtoch, no bohužiaľ musím čakať kým dorastú.

Tak čo? Páčia sa vám? Nosili by ste ich aj normálne, alebo len na nejakú halloweensku párty?

XO, Nicka


your photo name

4 komentáre:

  1. Krásne. I mám veľmi rada ombré nechty, takže kľudne by som ich nosila hocikam. :D
    BTW: Tie fázy mesiaca sú super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to je fakt krvave... :) Ale su super. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako na zivo vyzerali tmavsie, len som mala zle svetlo na fotenie :( A dakujem ;)

      Odstrániť