pondelok 30. septembra 2013

Rimmel Salon Pro Lycra

Máme tu posledný septembrový dník a s ním aj poslednú recenziu tohto mesiaca. Konkrétne pôjde o recenziu lakov na nechty značky Rimmel z kolekcie Salon Pro Lycra. Ide o novú kolekciu gélových lakov, vďaka ktorej môžete mať nechty akoby ste práve vyšli z nechtového štúdia. K dispozícii je v predaji 20 odtieňov, z toho 8 z nich priamo pomenovala Kate Moss a ja vlastním dva. Ktoré to sú a aké sú moje dojmy?


Strašne dlho som značke Rimmel odolávala (mala som voči nej akúsi averziu) a až minulý rok som sa konečne rozhodla ju vyskúšať. No a samozrejme, že som bola nadšená (poučila som sa, že nemám posudzovať knihu podľa obalu, ale obsahu :D) Pred pár týždňami som na instagrame Beautymanners objavila úžasný tmavomodrý lak a hneď som si ho bežala kúpiť. Ide o odtieň Rhythm & Blues a je to úplne nádherná a dokonalá atramentovo modrá farbička. No a samozrejme, že na nechtoch vyzerá famózne. Jednou nevýhodou je, že ak ste ako ja a stáva sa vám, že si pri lakovaní prsty dokola odžabete, tak to ide trochu ťažšie dole - teda nie ťažšie, ale dlhšie to trvá. Ale nie je to nič také, čo by odlakovač a štetec nezvládli.


Zabudla som si nechty odfotiť, keď boli nalakované, no našla som jednu fotku z iného príspevku, kde je ich vidieť :P Sú dosť tmavé a možno by ste si mysleli, že foťák skresľuje, ale nie je to tak. Farba je naozaj taká tmavá. Možno s bielym podkladom by vyzerali svetlejšie, Ale mne to vôbec neprekáža, pretože mám tmavé nechty rada.


Druhý odtieň, ktorý som si vybrala, je o niečo svetlejší Urban Purple. Je to krásna malinovo ružová farba, ktorá je o kúsok tmavšia ako na fotke.


Toto je o niečo reálnejšia fotka. Proste nádherná malinová, ktorá sa perfektne hodí na jeseň.


No a aký je môj celkový dojem z lakov Rimmel Salon Pro Lycra?

Bola som totálne prekvapená, ale v dobrom slova zmysle. Rimmel to úplne zabil. Kvalitou a výdržou by som pokojne mohla laky prirovnať k mojej milovanej značke Sally Hansen. Samozrejme, že pod každý lak požívam podklad a na vrch rýchloschnúci Insta Dri + 2 vrstvy farebného laku medzi to. Ak by som to spravila s ktoroukoľvek drogérkovou značkou (okrem SH), nechty by som mala ošúchané na druhý deň. S Rimmelom (aj SH) mi vydržal lak bez pohnutia a zlúpania dobré 4 dni, čo je brutálny úspech a odlakovať som si nechty chcela len kvôli zmene a strate lesku (inak by vydržali aj dlhšie). Čo sa týka lakovania samotného, tak lakuje sa s nimi veľmi pohodlne a ľahko a to aj vďaka širšiemu a hrubšiemu štetcu, čo ja veľmi obľubujem, zasychajú pomerne rýchlo, čo je ďalšie pozitívum. Ak by som mala ešte niečo u lakov vyzdvihnúť, tak je to ich balenie, ktoré je jednoduché, štýlové a dobre skladovateľné. Takže za mňa majú tieto laky kolosálne áno a určite si v budúcnosti kúpim ďalšie odtiene ;)

A čo vy? Vlastníte niektorý z lakov tejto novej kolekcie? Akú s nimi máte skúsenosť vy?

XO, Nicka


your photo name

4 komentáre:

  1. Laky vypadají hodně dobře:)
    doufám, že brzy nějaký vyzkouším:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. laky vyzerajú super :) krásne farby :)

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle laky miluji už dlouhou dobu :) ta červená je luxusní :))

    OdpovedaťOdstrániť