sobota 28. septembra 2013

Ebay haul

Na internete veľa nenakupujem a ak, tak nikdy nie oblečenie. Jednak nemám rada to, že neviem, ako tá vec vyzerá na živo a na druhej strane sa obávam, či mi to bude sedieť. Raz alebo dva krát som takúto skúsenosť mala a preto mám voči tomu trochu rešpekt. A potom je tu to vracanie tovaru, odosielanie späť, platenie poštovného znova a čakanie, či mi vec pošlú znova v inej veľkosti a či vôbec ešte majú ďalšiu veľkosť. No proste nemám na to nervy a radšej skočím do obchodu a tam si kúpim, čo potrebujem a môžeme sa vytešovať hneď :) No ak si už aj z netu niečo kúpim, tak sú to zvyčajne doplnky, či parfémy, ktoré sú o dosť lacnejšie než v kamenných predajniach. Samozrejme musíte si dávať pozor aj na fejky, ale ja už mám určité osvedčené e-shopy, o ktorých viem, že sú čestné. Čo sa týka bižutérie a iných doplnkov, tak tie najradšej nakupujem na ebayi. Je tam plno čínskych vecičiek, ktoré som už dokonca videla predávať aj v obchodoch ako je napr. Gate pod svojou značkou, no na ebayi sú o dosť lacnejšie. Vždy sa zameriam na free shipping. Takto viete kúpiť napríklad náhrdelníky, či náramky za dva doláre s poštovným zadarmo, pričom v obchode by vás stáli minimálne 10 krát toľko. Proste milujem ebay. Z jedinú nevýhodu možno považovať to, že musíte mať urobený paypal účet, no ak by ste chceli nakupovať aj z iných zahraničných stránok, tak je vytvorenie takéhoto účtu len výhodou. No a čo mi z ebaya dorazilo tentoraz?


Kúpila som tu

Prvým je tento prekrásny náhrdelník. Nebol síce úplne najlacnejší (okolo 6 eur), no tá kvalita nemá chybu. Je mohutný, kamene sú prepracované, retiazky hrubé a kvalitne opracované. Proste som bola úplne nadšená a musím povedať, že na bižutériu klobúk dole. Určite by som ho zaradila do tej vyššej triedy. Bežne v obchode by cena pod 15 eur určite nebola.

Kúpila som tu

Druhou je táto taška/kabelka/listovka, či ako to mám nazvať :D Stála ma tiež okolo 6 eur, tá kvalita už síce nie je taká dobrá ako pri náhrdelníku (cítiť z nej čínske lepidlo alebo čosi také, tie cvoky sa otáčajú a všetko, čo mám zlatý povrch už od začiatku chytalo taký medený nádych), ale povedala som si, že za tie peniaze, čo by som čakala. Proste pod dvacku bežne v obchode takúto kabelku nekúpim. Inak je veľmi pekná, má krásne vnútro, ako je vidieť na fotke, a strašne rada ju nosím. Na tú jednu, či dve sezóny dokiaľ ma neomrzí to bohato stačí a nenosím ju zas každý deň.

Tak čo? ako sa vám páčili moje nákupy? Radi nakupujete na nete? A ak áno, máte svoje obľúbené a osvedčené stránky?

XO, Nicka


your photo name

9 komentárov:

  1. ten náhrdelník se mí líbí víc :-) přes internet zatím tolik nenakupuji,raději věc vidím naživo, ale občas si radost udělám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. náhrdelník je nádherný :))

    http://styleofsistersblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný náhrdelník. Aj ja som rozmýšľala o nákupe cez ebay, len ten paypal ma odrádza.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem. No nebyt toho, ze priatel ma urobeny paypal, tak ani ja by som z ebayu neobjednavala :D

      Odstrániť
  4. Ten nahrdelnik je naozaj krasny. ;) Teraz sa to velmi nosi a je to stylove... :) tiez uz po niekolkych pokukujem a nejake som vytiahla z krabice, kde mam veci, ktore som si myslela, ze uz nebudem nikdy nosit. :D
    My s muzom nakupujeme cez internet skoro stale, nie tak oblecenie ale da sa povedat vsetko ostatne, od nejakych suciastiek do auta az po obrus na Vianoce. ;) A PayPal je Bomba! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem ;) Heh suciastky do auta nakupujem aj my :D a aj nejake veci na fotak a rozne kabliky :D proste same uzitocne zenske veci

      Odstrániť