piatok 9. augusta 2013

What´s in my beach bag?

Keďže som na dovolenke vždy so sebou vláčila na pláž veľkú a plnú plážovú tašku, napadlo ma, že hneď ako prídem domov, spravím tento príspevok, a teda, čo sa nachádza v mojej plážovej taške.



Taška je pôvodne kabelkou, kupovaná v Bershke. Nemala som ju veľmi kam nosiť, no zistila som, že na tento účel je skvelá, pretože je priestranná a ľahko umývateľná, pretože je plastovo gumová :D



Na fotke môžete vidieť veci, ktoré sú pre mňa najnevyhnutejšie. 
Prvým je samozrejme opaľovací krém. Už asi tri roky používam Ambre Solair od Garnier a neviem si ho vynachváliť. Krém v sebe obsahuje drobné trblietavé čiastôčky, ktoré na tele ostávajú aj po osprchovaní a navyše krásne vonia. Zo začiatku som používala faktor 30, neskôr ku koncu, keď som už mala aký taký základ, som prešla na 20tku.
Akutol, tzv. obväz v spreji je tiež dobrá vec, pretože je vodeodolný. Je mojou prvou pomocou v prípade ak by som sa poranila napríklad na koraloch. 
Nevyhnutnosťou sú samozrejme aj vlhčené utirerky, servítky a antibakterálny gél na ruky, keďže človek prichádza vždy do kontaktu s kdečím špinavým.
Potom mi nesmeli chýbať balzamy na pery, ktorými som posadnutá. Vždy som pre istotu nosievala dva, minimálne jeden s ochranným faktorom, ako bol ten od Dermacolu.
Na vlasy som používala ochranu proti slnku vo forme oleja od Balei a musím povedať, že skutočne boli moje vlasy o dosť v lepšom stave ako po iné roky. Slaná voda vie byť riadna mrcha. Taktiež nesmel chýbať Tangle taazer na prečesanie a poriadna gumička do vlasov.
Z nekozmetických vecí so sebou nosím vždy niečo na čítanie a samozrejme šnorchlovacie potreby a slnečné okuliare z plastu, aby nezhrdzaveli, ak som ich chcela použiť aj vo vode.


Proti slnku je nevyhnutná aj ochrana hlavy, v mojom prípade to bol tento chutný klobúčik, ktorý som si kúpila v New Yorkeri. Tunika, paero alebo čokoľvek iné je dobré nie len proti slnku, ale je to vhodnejšie na zahalenie sa, ak sa chcete ísť napríklad najesť. Plavky som mala troje, vždy som okrem tých čo som mala aktuálne na sebe nosila v taške ešte jedny, pretože neznášam mokré plavky po kúpaní a tak sa vždy prezlečiem. Jednak človek neprechladne a jednak to nie je dobré ani na ženské veci. No a samozrejme hydratácia je tiež dôležitá, ja mám najradšej nesladené bezbublinkaté nápoje.
Okrem týchto vecí nesmiem zabudnúť na obuv, ako sú šľapky a topánky do vody a samozrejme na uterák, ktorý sme si vždy čistý vyzdvihli v tzv. "towel" centre.





A čo vy? Máte nejaké dobré typy na ďalšie veci, ktoré by sa mohli hodiť na pláž? Čo je nevyhnutnosťou pre vás? Nosíte vôbec plážové tašky?

XO, Nicka


your photo name

1 komentár:

  1. Pekné plavky aj plážová taška. Ja tiež nosím väčšinu rovnakých vecí ako ty. :)

    OdpovedaťOdstrániť