piatok 12. apríla 2013

Playlist

Dnes som mala študijné voľno a celý deň bol doslova na prd. Hlava mi už odmieta pracovať, takže to bol totálne zabitý čas :(  Mávate niekedy dni, kedy máte pocit, že všetko je doslova od veci?
Keďže sa mi večer už nikdy nič nechce robiť, tak len ležím a počúvam songy na youtube. Momentálne mám strašne rada takú pohodovú miestami až pochmúrnu hudbu. Neviem čím to je :P
Tu je niekoľko ochutnávok z toho, čo mám najradšej :


Hannah Cartwright & Ross Tones - All you leave behind. Túto skladbu poznám zo seriálu Shameless, ktorý je jeden z najlepších, ktoré som za poslednú dobu videla. Ale o tom možno inokedy :)


Florence and the machine je momentálne moja najobľúbenejšia kapela. Robia skvelú hudbu, a majú neskutočné texty na zamyslenie. Ku skladbe Seven devils nebol urobený žiaden videoklip, no táto pesnička ma na celom albume zaujala najviac.


Daughter - Still. Opäť jedna skvelá kapelka, ktorá robí úžasné balady. Speváčka ma neskutočne upokojujúci spev.


John Mayer - Daughters. Tohto speváka som zbožňovala už ako teenagerka. Skladba Bigger than my body bola moja srdcovka a nedávno som objavila túto, ktorá je strašne chytľavá.


Ellie Goulding - I know you care. Zamilovala som si ako samotnú speváčku tak aj túto skladbu. Film ma až tak neočaril. V mojom playliste mám zopár ďalších napr. Guns and horses, Anything could happend, či Figure 8. Všetko sú to nádherné skladby.


Bruno Mars - When I was your man. 


Fransisca Hall - Until it hurts. Túto pesničku som prvý krát počula v seriály Pretty little liars, ktorý pravidelne sledujem. V dobe, keď ju použili v seriály, ešte nebola dokončená a čakala som niekoľko týždňov, kým uvoľnia jej full verziu. No oplatilo sa :)


The Flower Duet - Lakmé. Trochu nezvyčajná skladba na mňa, no dopracovala som sa k nej vďaka knihe Fifty shades of Grey, kde bola spomínaná. Mám tendenciu vyhľadávať hudbu, ktorá je opísaná v nejakej knihe, no a táto sa mi veľmi zapáčila. Musím povedať, že spisovateľka týmto presne vystihla hlavného hrdinu.

Tak čo? Páčil sa vám môj playlist? Poznáte niektorú zo skladieb alebo máte nejaký dobrý tip na niečo podobné? Budem rada ak mi dáte vedieť. Aspoň si rozšírim obzory :)

XO, Nicka


your photo name

3 komentáre:

  1. Super... :) Ellie Goulding ...akože jedna z mojich najobľúbenejších... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. love this songs and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, thanks so much ;) I'm so glad that you like my blog. I was checking yours and I like it too. So now I follow you. I'm a huuuuuudge fan of fashion :)
      XO

      Odstrániť