sobota 16. marca 2013

Moja starostlivosť o vlasy

Ahojte,
v dnešnom príspevku vám priblížim produkty na vlasy, ktoré najčastejšie používam a vďaka ktorým môžem vyjsť medzi ľudí :D


Svoj deň vždy začínam tým, že si ešte pred nalíčením učešem vlasy a buď ich nechám rozpustené, alebo ich zopnem do copu a ak sa mi veľmi chce tak si ich natočím. Na česanie vlasov som až donedávna používala obyčajný hrebeň, ktorý mi vytrhal polku vlasov z hlavy a rozčesávanie sa niekedy nezaobišlo ani bez bolesti. V súčasnej dobe používam Tangle teezer, ktorý som objavila vďaka niektorým blogerkám a musím im za to teda veľmi pekne poďakovať lebo by som si bez tohoto nástroja už nevedela predstaviť svoju každodennú rutinu. Kefu pravidelne umývam pod tečúcou vodou alebo ju osprchujem. Potom ju buď nechám odkvapkať alebo sa vysuší popri fénovaní vlasov. Vlasy si vždy rozčešem pred tým než si ich idem umyť. Tým sa odstránia prebytočné vlasy a predídem tak zacuchaniu vlasov.



Ak mám deň umývania vlasov, tak si ich umyjem šampónom. Mám veľmi citlivú pokožku, ktorá ma zo všetkých komerčných šampónov vždy veľmi svrbela, pálila a robili sa mi neskutočné lupiny. Jediná šampón, ktorý bol tomu schopný predísť je Vichy šampón, ktorý je určený pre mastný typ lupín. Chvíľu som používala aj novší druh v zelenom obale, ktorý bol určený pre citlivú pokožku, no zistila som, že pôvodný mi vyhovuje viac. Z môjho hľadiska má šampón tri negatíva a to, že mi vlasy rýchlejšie mastnejú, že balenie má len 200ml a cena výrobku sa pohybuje okolo 13 eur a vyššie. Pri mojom umývaní 3 x do týždňa mi jedno balenie vystačí tak zhruba na 2 mesiace.



Pred pár týždňami som objavila v dm drogérii kofeínový šampón od Alverde a rozhodla som sa, že mu dám šancu. Stál iba niečo vyše 2 eur, čo je v porovnaní s Vichy skoro "zadarmo". Po vyskúšaní som zistila, že vôbec nie je zlý, ale používam ho len asi 1 - 2 krát do týždňa, aby som opäť neskončila kde som bola :D


Po šampónovaní som už nezvykla používať žiadne kondicionéry ani masky lebo ma z nich tiež svrbievala hlava, ale opäť po zhliadnutí niekoľkých príspevkoch a pozitívnych ohlasoch na rad prípravkov Macadamia som sa rozhodla zadovážiť si kondicionér tejto značky. Prekvapilo ma, že balenie je veľmi veľké a pri tom koľko málo ho stačí nadávkovať, mi vydrží určite dlho. Konzistencia je prekvapujúco hustá a vôňa je presne podľa mojich predstáv. Po prvom vyskúšaní som len tŕpla, čo bude, ale nakoniec sa žiaden negatívny efekt nedostavil a za to som veľmi rada. Páči sa mi na ňom aj to, že keď vlasy po opláchnutí vyžmýkam, tak sa ruky po vlasoch zľahka kĺžu a vtedy viem, že rozčesávanie bude super easy :) Časom si určite objednám na nete niečo iné z tejto rady, no šampón asi vynechám :D


Kedysi som ešte pred rozčesávaním a fénovaním používala Intenzívne sérum od Pantene. Tento drogérkový produkt objavila moja mamina a mne sa zapáčil tiež, no po zakúpení Macadamie som ho prestala používať, ale možno sa ešte k nemu vrátim.


Posledným krokom, ktorý robím väčšinou po fénovaní je, že si do končekov vlasov votriem olej, ktorý má zabrániť vysušovaniu. Dlhšiu dobu som používala BC oil od Schwarzkopf, no zhodou okolností tiež pred pár týždňami mi kamarátka odporúčala lacnejšiu variantu z dmka zn. Balea a musím povedať, že je omnoho lepšia ako BC. Stojí niečo vyše 3 eur a mám pocit, že končeky sú po ňom viac premastené, no nie mastné.



Vlasy si vždy po umytí fénujem, no proti pôsobeniu tepla nepoužívam žiadne výrobky kvôli spomínaným problémom. Žehličku používam tak max 3 krát do roka na vyžehlenie vlasov (ale iba vtedy ak ich chcem mať super rovné a splihlé, inak ich mám rovné stále), a skôr ju využívam na natáčanie a to tiež len pár krát do roka.

XO, Nicka


your photo name

2 komentáre:

  1. Ten mnamko od Pantene mam aj ja a strasne mi robi dobre na vlasky... :) A tiez uz pokukujem po tom hrebienku, ale tu stoji tak okolo 15 Eur, tak ma vzdy srdce zaboli, ked to vidim.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je pravda, ze je to vela, ale stoji za kazdy cent :) Uz by som obycany hreben nechcela...

    OdpovedaťOdstrániť