pondelok 21. januára 2013

Tangle Teezer – Revolúcia v kaderníctve


Keď som prvý krát na nete videla zmienku o Tangle teezery, pomyslela som si: „ďalšia blbosť, ktorú si môžete kúpiť, ak už neviete, čo s peniazmi!“ No po určitom čase, keď som si prečítala pár recenzií a pozrela niekoľko videí s pozitívnymi ohlasmi na túto "zázračnú" kefu, som sa rozhodla, že si urobím svoj vlastný názor a Tangle teezer som si konečne zadovážila na svoje narodeniny.


Existuje niekoľko typov, ja som si objednala tzv. Compact (menší s krytom), ktorý sa perfektne hodí do kabelky. Objednávku som urobila niekedy v pondelok a v piatok som ho už aj mala doma na stole J
Balenie bolo na prvý pohľad veľmi pekné  a štýlové. Po rozbalení som vo vnútri našla milú malú kefu s leopardím vzorom (vzorov bolo na výber viacero), ktorá perfektne padla do ruky vďaka tvarovanej a zaoblenej vrchnej časti.


Na kefe sa striedajú dlhšie zuby s kratšími a celá je vyrobená z plastu, čo umožňuje jej lepšie udržiavanie v čistote (stačí ju opláchnuť).


Hneď na prvý krát som si pomyslela, že ide o obyčajnú kefu, nič prevratné, akurát mi nešklbala vlasy z hlavy, čo bolo celkom príjemné zistenie.


Neviem ako vy, ale ja mám vždy po umytí vlasov na hlave jednu veľkú hrču, ktorú počas fénovania musím rozčesávať okrúhlou kefou. Na videu, ktoré natočil jeho "vynálezca", známy anglický kaderník Shaun P, ospevoval výhody tejto revolučnej kefy pri rozčesávaní mokrých vlasov. A to bol jeden z hlavných dôvodov, prečo som si Tangle Teezer zadovážila.


Musím povedať, že ma milo prekvapilo, keď som si vlasy rozčesala bez toho, aby som si nimi čo i len raz šklbla a konečne sa česanie zaobišlo aj bez bolesti. Celkový dojem z kefy je veľmi, veľmi pozitívny. Časom určite vyskúšam aj niektorú z väčších verzií. Páči sa mi totiž aj klasická original kefa alebo aj kefa na mokré vlasy, tzv. Aqua Splash J Tak uvidíme, čo prinesie budúcnosť.




Tangle Teezer - The Original

Tento pôvodný Tangle teezer bol vyvinutý tak, aby jemne skĺzol po vlasoch a zároveň ich rozčesal, uhladil, ale nevytrhal.

Salon EliteJuicy Fruit


Kefy určené pre profesionálne používanie.

Magic Flowerpot

Veľmi roztomilá kefa pre malé slečny, s praktickým priestorom pre odkladanie gumičiek, či sponiek.

Aqua Splash


Kefa, ktorú môžete mať neustále so sebou v sprche. Hodí sa na rozčesávanie mokrých vlasov, ako aj pri vtieraní kondicionéru do korienok vlasov.

Compact


Objednať si ho môžete napr. na www.xparfemy.sk

XO, Nicka

Obrázky dostupné na www.pinterest.com








your photo name

2 komentáre:

  1. neviem si ho vynachvalit :) kedykolvek potrebujem, mam ho pri sebe...a na mokre vlasy som s nim strasne spokojna...no treba si urobit vlastny nazor :)

    OdpovedaťOdstrániť