streda 26. decembra 2012

I'm Lovin' It

Ešte nie tak veľmi dávno by som na oválne nechty ani nepomyslela. Pripadali mi hrozne nevkusné a nepraktické, no s odstupom času sa mi páčia stále viac a viac. V poslednej dobe akoby sa vrece pretrhlo s úžasnými kreáciami nechtíkov v tomto tvare. Rôzne farby, kombinácie, zvieracie vzory a aplikácie. Povolené je všetko a vyzerajú fakt skvelo. Veď posúďte sami :)



Leopardí vzor je jeden z mojich obľúbených a v tejto kombinácii nemá chybu. Milujem zlaté aplikácie na ukazovákoch. "Very nice!"





Na týchto sa mi páči tyrkysovo zelený nechtík s so zlatým vybíjaním, avšak tie pásiky nie sú nič pre mňa.

Uff tak tieto ma zabili. Krvavočervená v kombinácii s krémovou, leopard a "studs" (cvoky). Len čo zoženiem cvoky, musím vyskúšať.


Veľmi svieže a letné. Viem si predstaviť, ako ležím niekde na pláži s drinkom v ruke :)



Veľmi nežné, klasické. Určite by som si podobné nechala urobiť na svadbu. Veď nie všetko musí byť nudné a biele.

Blíži sa Valentín dámy. Pekná inšpirácia.


Tieto sú osobne mojimi favoritmi. Nie len, že sú tvorené dvoma farbami, ktoré priam zbožňujem, taktiež majú v sebe rôzne kamienky a kvietky (ako stvorené pre botaničku ako som ja).


Opäť niečo veselé a letné, čo doslova kričí "let's go to the beach".



Mašličky sú strašne roztomilé a vôbec nemusia pôsobiť detinsky.


A čo vy? Máte radi oválne nechty, alebo radšej ostávate verné klasike? 

XO, Nicka



your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára