pondelok 24. decembra 2012

EOS


Kozmetická značka Eos (the evolution of smooth)prišla na trh po prvý krát s veľmi zaujímavým balzamom na pery. V súčasnej dobe ponúka niekoľko ďalších výrobkov, ktoré vyčaria úsmev na vašej tvári.



Balzam na pery Smooth sphere
Je z 95% organický a 100% prírodný, obsahujúci bambucké maslo, jojobový olej a dokonca je obohatený aj o vitamín E. Má dlhotrvajúce a antioxidačné účinky a vaše pery budú vďaka nemu jemné a hladké. Neobsahuje glutén, parabén, vazelínu ani ftaláty. Je balený vo veľmi praktickom a zaujímavom balení so šrubovacím uzáverom. Môžete ho kúpiť v siedmych základných vôňach: Summer fruit, Lemon drop, Strawberry sorbet, Honeysuckle honeydew, Medicated tangerine, Sweet mint a Pomegranate raspberry.


Nedávno prišla na trh aj limitovaná edícia troch balzamov v jednom balení s názvom Alice in Wonderland: Blueberry potion, Sweet vanilla nonsenseWatermelon wonderland. Melónový balzamik by ma teda veľmi potešil :)



Balzam v tyčinke
Zloženie ako aj účinky sú rovnaké so Smooth sphere, no jediný rozdiel je v balení. Dostupný je hneď v troch prevedeniach: Vanilla bean, Pomegranate raspberrySweet mint.



Krém na ruky
Jeho balenie je navrhnuté tak, aby sa vošlo do kabelky, či vrecka a zároveň vyzeralo dobre a štýlovo. Okrem bambuckého masla obsahuje aj extrakt z ovsu, vitamín C a E. Vaše ruky budú jemné, vláčne a zdravo vyzerajúce. Je hypoalergénny, testovaný dermatológmi, takže sa nemusíte ničoho báť. Okrem toho neobsahuje parabén, ftaláty, lanolín ani farbivá. K dispozícii sú tri typy na každodenné použitie:  pastelový (nepíše aká vôňa), zelený s vôňou uhorky a ružový berry blossom (ktorý na obrázku nie je).



Telové mlieko
Pokožka je vďaka tomuto mliečku jemná a hydratovaná. Rýchlo sa vstrebáva, neobsahuje žiadne škodlivé látky a je bohaté na vitamíny a antioxidanty. Vybrať si môžete buď vyživujúce, posilňujúce alebo osviežujúce.



Krém na holenie
Posledným prírastkom tejto značky sú štyri druhy krémov na holenie s 24 hodinovým zvlhčujúcim a zjemňujúcim účinkom.



Eos balzam so objavila na internete asi pred dvoma rokmi, a konečne som sa odhodlala si ho objednať cez ebay, keďže na Slovensku sa nedá zohnať. Môj je červený s vôňou letného ovocia (Summer fruit). Pred otvorením zavládlo napätie, čo môžem očakávať. Čítala som o ňom mnohé recenzie, ale sto ľudí, sto chutí. No milo ma prekvapil a okamžite som si ho obľúbila. jeho vôňa mi pripomína ovocné cukríky, vďaka čomu máte chuť sa do neho zahryznúť. Stal sa pre mňa takou malou posadnutosťou :). Vydrží celkom dlho (ak teda nejete alebo nepijete) a čo je pre mňa veľkým pozitívom je, že nelepí a pery sú vďaka nemu skutočne vláčne. Ďalšie milé plus je jeho zábavné, guľaté balenie.






Ani známy upíry neodolali a nosia ho všade so sebou. Tak sa majte na pozore, ak zacítite vôňu sladkej mäty alebo lesného ovocia :D



XO, Nicka

Obrázky dostupné na www.pinterest.com


your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára