piatok 5. októbra 2012

Ako celebrita

Sú krásne, sú bohaté a veľmi úspešné. Sú vždy štýlovo oblečené a nosia tie najlepšie značky. Chceli by ste vyzerať ako jedna z nich? Oblečenie nemusí byť vždy drahé a aj lacnejšie kúsky môžu na vás vyzerať dobre, ak ich správne skombinujete. Dnes vám prinášam štyri outfity inšpirované známymi celebritami.



Cameron Diaz, ktorá len pred nedávnom oslávila štyridsiatku, je veľmi populárnou herečkou známou z filmov ako sú Charlieho anjeli, či Niečo na tej Mary je. V prvom outfite, ktorý bol inšpirovaný touto herečkou, som zvolila tmavomodré džínsy a sivý top na tenkých ramienkach a doplnila to tmavomodrým svetrom. Kotníkové čižmičky s hnedou platformou som doladila s veľkou kabelkou v rovnakej farbe. Podobne ako Cameron, aj ja som vybrala ako doplnky šedý šál a veľké, tmavé okuliare.

Použité značky: rifle: J Brand, sveter: purecollection.com, top: H&M, čižmy: Stella McCartney, kabelka: Steve Madden, šál: Rick Owens, okuliare: John Lewis



Katherine Heigl má na svojom konte množstvo filmov a taktiež je známa vďaka seriálu Grey´s Anatomy. Podobne ako ona som čierne džínsy skombinovala s bielym tielkovým topom a krémovým, polopriesvitným svetríkom, k čomu som doplnila výrazný červený šál. V posledných rokoch platí, že kabelka nemusí vždy ladiť s topánkami a preto boli zvolené krémové kotníkové čižmy, ktoré ladia so svetrom a čierna kabelka ladiaca s džínsami. Každá správna celebrita musí mať vo svojej garderóbe veľké okuliare, v tomto prípade hnedej farby.

Použité značky: rifle: J Brand, sveter: Cacharel, top: James Perse, čižmy: Bakers, kabelka: Kate Spade, šál: Debenhams, okuliare: Gucci



Cheryl Cole je nielen výborná speváčka, ale aj modelka s veľmi dobrým štýlom obliekania. Jednoduché zelené džínsy zladila s krémovou koženou bundou, k čomu doplnila aj topánky a kabelku. V mojom prípade som zvolila lodičky, aby bol outfit nositelnejší na jeseň. Za predpokladu, že nie je odetá len v koženej bunde, som zvolila svetlohnedý top s leopardím vzorom.

Použité značky: koženka: River Island, rifle: witchery.com.au, top: alloy.com, lodičky: Kitsch Couture, kabelka: Chloé Marcie



Reese Witherspoon, herečka známa z takých filmov, ako je Cruel Intentions, Pravá blondínka, či Voda pre slony. Táto niekoľkonásobná mamička má cit pre módu, kvôli čomu som si ju zvolila ako poslednú inšpiráciu. Tmavomodrá je tento rok v kurze a myslím, že pekných pár rokov ňou nič nepokazíte. Kabát a džínsy v tejto farbe som doplnila o šedý priliehavý top s dlhými rukávmi. Hnedé jazdecké čižmy som skombinovala s čiernou kabelkou a oranžovým šálom. Ako čerešnička na torte sa vynímajú klasické letecké okuliare Aviator.

Použité značky: kabát: Warehouse, rifle: Ted Baker, top: John Lewis, čižmy: Miz Mooz, kabelka: Burberry, šál: Faliero Sarti, okuliare: Ray - Ban

XO, Nicka




your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára