streda 19. septembra 2012

Zdobenie nechtov pomocou lepiacej pásky

Milujem, keď sú moje nechty pekne upravené a farebné. Nechty si lakujem skoro každý druhý deň a moja krabica je plná rôznych farieb lakov až doslova praská vo švíkoch. No okrem toho zbožňujem aj nové štýly a rôzne vzory, ktoré si na nechtoch môžem vykúzliť. Nedávno som objavila veľmi pekný tutoriál, ako si vytvoriť trojuholník s pomocou lepiacej pásky a oživiť tak jednofarebné, niekedy fádne nechtíky. Avšak tu sa medze nekladú. Je len na vás aké tvary a farby si zvolíte.



(http://www.ooohshinies.com/2011/08/pink-wednesday-1-and-as-time-passes-by.html)




V prvom rade si musíte spraviť peknú manikúru. Je dobré si nechty prejsť odlakovačom aj keď ste na nich žiaden lak nemali a to z dôvodu, aby sa nechty odmastili. Potom si na ne nanesieme podkladovú vrstvu a po uschnutí nanesieme lak v požadovanej farbe. Ja som si zvolila neónový ružový lak a jeden necht som si zafarbila na svetloružovo (viď. obr.). Vy si však môžete takto spraviť aj celé nechty.



Ďalším krokom je nalepenie pásky na necht. Aby ste zabránili  
odlúpnutiu laku, keď budete pásku strhávať, je dobré pár krát prejsť lepiacou stranou po vašej dlani. 



Potom pásku nalepíte do požadovaného tvaru. Ja som si zvolila tvar V resp. trojuholníkový tvar.




V mieste, kde vznikne medzera nanesieme lak odlišnej farby ako je podklad. Nie je nutné nechať necht úplne zaschnúť, dôležité je pásku rýchlo a rovnomerne strhnúť. Posledným krokom je už len nechty prelakovať bezfarebným lakom. Ak máte málo času, môžete použiť vytvrdzovač, ktorý funguje pomerne dobre. Ja ten svoj kupujem v lekárni a stojí ma necelé 3 eurá.



Tak a toto je výsledok. Moje nechtíky možno nie sú príliš výrazné a preto vám ponúkam ešte niekoľko obrázkov, ktorými sa môžete inšpirovať.

(http://downlo.tumblr.com/post/6913841116/re-scotch-tape-manis)

(http://shelf3d.com/Search/Nail%2BTutorials%2BPlayListIDC7FA7C3C4DB80F14)


(http://polishyoupretty.com/2012/01/19/nail-art-tutorial-winter-chevron/)


V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať. Prajem veľa šťastia

XO, Nicka 







your photo name

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára